اخبار ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
وزیر ارشاد:

قوانین شرعی و قانونی باید بطور کامل در فضاهای فرهنگی رعایت شوند، اجازه ناهنجاری در مکان‌هایی مانند کنسرت را نمی‌دهیم

وزیر ارشاد: یک جریان سیاسی داخل کشور دنبال بزرگ‌نمایی برخی مشکلاتی است که اتفاقا طبیعی هستند و گاهی اوقات در اجراها پیش می‌آید. این جریان سیاسی تلاش می‌کند اقشار مختلف مردم را مقابل یکدیگر قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی حرفی‌نو، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اجرای کنسرت‌ها بدون هیچگونه حاشیه و بدون تحقق مطامع و اهدافی که دشمنان دنبال آن هستند در جریان است.

یک جریان سیاسی داخل کشور دنبال بزرگ‌نمایی برخی مشکلاتی است که اتفاقا طبیعی هستند و گاهی اوقات در اجراها پیش می‌آید. این جریان سیاسی تلاش می‌کند اقشار مختلف مردم را مقابل یکدیگر قرار دهد.

برخی افراد بدسابقه فعال داخل کشور و برخی دیگر که خارج از کشور هستند تلاش می‌کنند که افکار عمومی را تحریک و دوقطبی‌سازی کنند. این جماعت کار جدی رسانه‌‌ای می‌کنند تا آرامش فضای فرهنگ و هنر کشور را از بین ببرند.

قوانین شرعی و قانونی در فضاهای فرهنگی و هنری حتما باید رعایت شود. ما اجازه نمی‌دهیم عده‌ای در فضای فرهنگی هنجارشکنی کنند. هنجارشکنی‌های بسیار معدود و نادری هم که اتفاق می‌افتد نباید به پای همه اهالی فرهنگ نوشته شود.

جریان التهاب و ناآرامی که در بعضی کنسرت‌ها اتفاق افتاد را در خارج از کشور شنیدم. به دوستانمان در وزارت ارشاد گفتم که سریعا پیگیری کنند. لغو برخی کنسرت‌ها در وزارت کشور معلول مشکلات فنی بود و کنسرت‌هایی که لغو شدند با زمان جایگزین در تالار وزارت کشور برگزار خواهند شد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *