اخبار ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
به گزارش «حرفی‌نو»

میثم نیلی رئیس‌جمهور، معاون او و دستگاه امنیتی کشور را به سازش با پلتفرم بی‌ناموس متهم کرد/ انسداد در جامعه و کشور؛ حاصل تفکر میثم نیلی و دوستانش در وزارت ارشاد

 اتهامات و سخنان عجیب میثم نیلی نشان می‌دهد رئیس‌جمهور و دلسوزان او باید بیش از پیش مراقب شبکه انسدادطلب و ایجادکننده شکاف و بحران در وزارت ارشاد باشند.

به گزارش حرفی‌نو، چند روز قبل، میثم نیلی مشاور وزیر ارشاد که بسیاری او را تاثیرگذارترین مهره و نفر اول وزارتخانه می‌دادند در نوشته‌ خود اقدامات برخی پلتفرم‌ها را بی‌فرهنگی، بی‌ناموسی و بی‌قانونی خواند و خواستار برخورد مردم مؤمن با این پلتفرم‌ها شد.

 تنها چند روز بعد پلتفرم طاقچه با فشار وزارت ارشاد به کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه و با ادعای نداشتن مجوز فیلتر شد. آن هم درحالی مجوز و کد مجوز طاقچه از وزارت ارشاد موجود است.

 فیلترینگ طاقچه موجب تشویش اذهان عمومی شد. تا جایی که شخص رئیس‌جمهور و معاون علمی‌اش به موضوع اعتراض کردند. قوه قضائیه گفت دخالتی در این فیلترینگ نداشته و وزیر ارتباطات مستقیما برای رفع فیلتر طاقچه اقدام کرد.

 حالا روح‌الله دهقانی معاون علمی رئیس‌جمهور درحالی که گویا به‌طور غیرمستقیم به جریانی داخل وزارت ارشاد اشاره دارد نوشته: «این جریان نفوذ است که سعی دارد با استفاده از احساسات مردم و با ایجاد تقابل و شکاف بین مردم، جامعه را ملتهب کند.»
 در پاسخ، میثم نیلی صراحتا رئیس‌جمهور و معاون او را مورد انتقاد قرار داده و همچنین آن‌‌ها را به داشتن مواضع نادرست و منفعلانه متهم کرده است. نیلی در ادامه می‌گوید دستگاه امنیتی کشور از پلتفرم‌های فاسق و بی‌ناموس حمایت می‌کنند:

 «اگر ناشران و مردم مومن و انقلابی به موضع نادرست و منفعلانه امثال شما و حمایت های آشکار و پنهان دستگاه امنیتی از پلتفرم‌های متخلف و متجاهر به فسق و بی ناموسی و بی قانونی اعتراض کردند ، نفوذی اند؟انصاف و حق اینست؟!اسباب تاسف»

 اتهامات و سخنان عجیب میثم نیلی نشان می‌دهد رئیس‌جمهور و دلسوزان او باید بیش از پیش مراقب شبکه انسدادطلب و ایجادکننده شکاف و بحران در وزارت ارشاد باشند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *