رسانه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
به گزارش «حرفی‌نو»

خبرگزاری تسنیم، ماهنامه سه‌نقطه و روزنامه فرهیختگان سه رسانه برتر جشنواره بزرگ رسانه‌های ایران هستند.

رسانه‌های مطرحی مانند خبرگزاری دولتی ایرنا، روزنامه ایران و خبرگزاری فارس با نامزدی‌ در رشته‌های کمتری در این جشنواره حضور پیدا کرده‌اند.

به گزارش «حرفی‌نو»، خبرگزاری اصولگرای تسنیم با مدیرعاملی مجید قلی‌زاده و سردبیری عبدالله عبداللهی با ۱۰ نامزدی در رشته‌های مختلف رسانه‌ای، رسانه اول و برتر جشنواره ملی و بزرگ رسانه‌های ایران است.

 اما نکته جالب اینجاست که رتبه دوم تعدد نامزدی‌ها در رشته‌های رسانه‌ای مختلف در اوج ناباوری متعلق به یک ماهنامه طنز یعنی ماهنامه سه‌نقطه با مدیریت امید مهدی‌نژاد است که با ۷ نامزدی این رتبه را به‌دست آورده است.

 و پس از این دو، رتبه سوم تعدد نامزدی‌ها در رشته‌های مختلف را روزنامه فرهیختگان وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی، با مدیرمسئولی محمدامین ایمانجانی و سردبیری مسعود فروغی با ۶ نامزدی کسب کرده است.

 رسانه‌های مطرحی مانند خبرگزاری دولتی ایرنا، روزنامه ایران و خبرگزاری فارس با نامزدی‌ در رشته‌های کمتری در این جشنواره حضور پیدا کرده‌اند.

 میلاد حسینی با گفت‌وگو با محمود دولت‌آبادی، نویسنده مطرح کشورمان درباره‌ی ادبیات، سیاست و روشنفکری، منتشر شده در مجله آگاهی نو از جمله نامزدهای قابل توجه این دوره جشنواره ملی رسانه‌های ایران است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *