اخبار ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
به گزارش «حرفی‌نو»

عطاالله بیگدلی، مجری برنامه پرمخاطب «شیوه» شبکه‌ی چهار سیما تعطیلی این برنامه را تکذیب کرد

خبرگزاری خبرآنلاین حتی با فریدون صدیقی استاد پیشکسوت رسانه و ارتباطات نیز در نکوهش تعطیلی برنامه شیوه مصاحبه کرده اما بیگدلی، مجری این برنامه تعطیلی آن را در گفت‌وگو با «حرفی‌نو» تکذیب کرد.

عطاالله بیگدلی مجری برنامه «شیوه» در گفت‌وگو با «حرفی‌نو»: اینکه می‌گویند برنامه شیوه را تعطیل کرده‌اند کذب است و حقیقت ندارد.

 پخش برنامه شیوه به‌علت ویژه‌برنامه‌های محرمی شبکه چهارم سیما تعلیق شده است و حدودا از یک هفته بعد و با پایان ماه محرم پخش زنده برنامه شیوه با اجرای بنده از سر خواهد گرفت.

 تعدادی از میهمانان مدنظر ما حضور در تلویزیون و صداوسیما را قبول نمی‌کنند و برخی دیگر نیز حاضر می‌شوند در برنامه شیوه شرکت کنند.

 گفتنی است برنامه گفت‌وگومحور و صریح شیوه شبکه چهارم سیما خصوصا پس از اتفاقات پاییز سال گذشته با حضور چهره‌های برجسته علوم انسانی کشور و مناظرات صریح و بدون سانسور مورد استقبال مردم قرار گرفت.

 در روزهای گذشته برخی رسانه‌ها اخبار نادرستی درباره تعطیلی این برنامه منتشر کردند. خبرگزاری خبرآنلاین با انتشار خبری با عنوان «صداوسیما طاقت صدای مخالف را ندارد/ تعطیلی یک برنامه محبوب دیگر تلویزیون» مدعی شد تیم وحید جلیلی این برنامه را تعطیل کرده‌اند.

 این خبرگزاری حتی با فریدون صدیقی استاد پیشکسوت رسانه و ارتباطات نیز در نکوهش تعطیلی برنامه شیوه مصاحبه کرده اما بیگدلی، مجری این برنامه تعطیلی آن را در گفت‌وگو با «حرفی‌نو» تکذیب کرد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *