اخبار ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
حرفی‌نو گزارش می‌کند:

بازخوانی مصاحبه قدیمی علی فروغی به بهانه تلاش برای بازگشت گلزار و رشیدپور/ مدیر شبکه سه در سال ۹۷: برنامه نود سرمایه صدا و سیماست و قطعا در دوره بنده تعطیل نخواهد شد

چند سال قبل علی فروغی رئیس شبکه سه سیما در گفت‌وگو با روزنامه صبح نو می‌گوید: رضا رشیدپور خیلی کاربلد و حرفه‌ای است، خیلی با هم صمیمی هستیم و در کارهای شبکه به من کمک می‌کند/ در حوزه سریال و طنز برنامه‌های خوبی داریم

بخش‌های جالبی از گفت‌وگوی علی فروغی مدیر شبکه سوم سیما در سال ۱۳۹۷ با روزنامه صبح‌نو: در مسأله دختران خیابان انقلاب ما با نپرداختن به آن حرف خودمان را نزده‌ایم. من با مسوولان مرتبط با این کار صحبت کردم. خیلی از این دختران فراری و معتاد و متجاهر بودند، عده‌ای هم پول گرفته بودند.

 مردم به حیا معتقدند و به حجاب اعتقاد دارند حالا با تنوعی که مشاهده می‌کنید. من معتقدم طرح نکردن این موضوعات باعث سانسور فکری ما شده است و تلاش کردیم این مسائل در شبکه سه اتفاق بیفتد.

 انتقادات را هم می‌خواندم هم رصد می‌کردم اما کاری که برای خدا باشد باقی آن مهم نیست. این‌ها می‌آید و می‌رود و بیشتر مایه خنده و شوخی برای ما بود و جنبه سرگرمی برایم داشت. خدا می‌داند که به این صندلی هیچ چسبندگی ندارم.

 تلویزیون برای اینکه دیده شود باید مؤلفه‌هایی داشته باشد که یکی از آن‌ها مجری شناخته شده است و در همه جای دنیا به این شکل است. کار کردن با سلبریتی‌ها یا چهره‌های شاخص نمی‌گویم سخت است ولی زحمت دارد. واقعیت این است که سلبریتی‌ها سرمایه‌های کشور هستند که باید حفظ شوند و با آن‌ها کار و تعامل کرد.

 به آن‌ها گفتم که این شبکه ما متعلق به صداوسیمای جمهوری اسلامی است. ما با هر چهره‌ای الا معاند کار می‌کنیم اما این سلبریتی‌ها بچه‌های انقلاب و نظام هستند. خیلی از این سلبریتی‌ها متدین و خوب هستند ولی ما خودمان فاصله ایجاد می‌کنیم.

 در حوزه سریال و طنز برنامه‌های خوبی داریم که زمان‌بر است تا به آنتن برسد. آقای عطاران شاید با یک سوم زمانی که اینجا می‌گذارد سه برابر دستمزد آن را در سینما و نمایش خانگی بتواند دریافت کند و طبیعتاً حضور ایشان سخت است.

 ما آقای میثاقی را در برنامه فوتبال برتر مجری انتخاب کردیم. فکر نمی‌کنم کسی باشد که بگوید فوتبال برتر چند پله بهتر نشده باشد. چرا باید برای آقای میثاقی را برایش شایعه درست کنند و به دکور برنامه گیر بدهند؟! ما پشت صحنه این‌انتقادات را می دانیم.

 برنامه نود حتماً در دوره بنده تعطیل نخواهد شد. نود برند شبکه سه و متعلق به شبکه سه است، این‌ها سرمایه‌های ملی هستند. نود و هفت و حالا خورشید این‌ها تعطیل نخواهند شد. نود بعنوان سرمایه سازمان حتما در دوره بنده حفظ خواهد شد.

 یکی از برنامه‌هایی که در شبکه سه بود و البته صریح «حالا خورشید» با اجرای رضا رشیدپور بود که با توجه به جهت‌گیری‌های سیاسی رضا رشیدپور احتمال قطع همکاری می‌دادند. چطور آن تعامل با ایشان برقرار شد و الان همان مسائل روز سیاسی بی‌پروا توسط وی گفته می‌شود؟

 من با رضا رشیدپور و احسان علیخانی رفیق هستم و ارتباط نزدیک و مستمر و پر دفعات داریم. رشیدپور یک اعتقادی دارد که ما هم آن را داریم و می‌پذیریم. رضا رشیدپور خیلی کاربلد و حرفه‌ای رسانه است. و یک رابطه گرم و صمیمانه داریم و حتی در کارهای شبکه سه هم کمک می‌دهد و خیلی با هم راحت و نزدیک هستیم.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *