اخبار ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
به گزارش «حرفی‌نو»

مدیر گروه اجتماعی شبکه سه بابت فحاشی در توییتر عذرخواهی کرد / برنامه‌ای که خود نجارزاده تولید می‌کند ۲ درصد بیننده دارد

محمدرضا نجارزاده مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما می‌گوید فهم او از کلمات «تحول» و ناسزایی که به محمدرضا شهبازی مجری شبکه دو گفت متفاوت از بقیه است.

محمدرضا نجارزاده، مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما که از انتقادات یک مجری به حضور دوباره رضا رشیدپور در شبکه ۳ عصبانی شده و به او فحاشی کرده بود در توییتر خود از او عذرخواهی کرد.

 نجارزاده می‌گوید دو بار برای عذرخواهی با محمدرضا شهبازی تماس گرفته اما او پاسخ نداده و حالا با رفقای متدینش مشورت کرده و تصمیم گرفته در توئیتر از شهبازی حلالیت بطلبد.

 نجارزاده در توجیه رفتار زشت و زننده خود می‌گوید: فهم بنده از تحول مدنظر جبلی و جلیلی متفاوت از هم‌فکران شهبازی است و استدلال‌هایم را در جلسات درونی سازمان خواهم گفت. نجارزاده همچنین می‌گوید واژه «….» در ذهن او متفاوت از آنچه بقیه فهمیدند بوده است.

 این حد از بی‌ادبی و بی‌پروایی کم‌سابقه یک مدیر ارشد صداوسیما که مسئول تولید برنامه‌های اجتماعی است در روزهای گذشته مردم را دل‌چرکین کرد و علی‌رغم ایجاد تصویر بدی از رسانه ملی، دست‌آویزی برای رسانه‌های ضدانقلاب و بیگانه شد.

 اکثر مخاطبان در واکنش به رفتار نجارزاده نوشته‌اند: بدا به حال تلویزیون و سیستم فرهنگی که تو مدیر گروه اجتماعی آن هستی

 یکی دیگر از مخاطبان نوشته: وارد صفحه نجارزاده شدم، دیدم در توئیت اول با آب‌ و تاب و روزشمار پیاده‌روی اربعین، آرزوی زیارت امام حسین (ع) را کرده. در توئیت دوم، شعر چاپلوسانه‌ای با تصویر رهبری گذاشته و گفته در نمازم خَمِ ابرویِ تو با یاد آمد. سپس در توئیت سوم مثل لمپن‌ها به شهبازی فحاشی کرده است. حالم از این حد از ریا بد شد و از صفحه‌اش بیرون آمدم.

 محمدرضا نجارزاده از اعضای همیشگی تیم علی فروغی و دستیار او در بسیج سازمان صداوسیما بود که ابتدا از بسیج به مدیریت طرح و برنامه شبکه سه آمد و بعدتر مدیر گروه اجتماعی شبکه شد.

 نجارزاده که خودش را در بیوگرافی شخصی تهیه‌کننده و برنامه‌ساز معرفی می‌کند یکی از برنامه‌های شاخص و نورچشمی رئیس شبکه سه سیما یعنی برنامه بدون توقف را هم تولید کرده و هم‌اکنون نیز در گروه تحت مدیریت نجارزاده تولید می‌شود ولی طبق آخرین نظرسنجی سازمان، تنها ۲ درصد بیننده دارد یعنی حتی ۳ درصد کمتر از مخاطبان برنامه سیدخندان که نجارزاده آن را تمسخر می‌کرد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *