اخبار ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
حرفی‌نو گزارش می‌کند:

خبرگزاری فارس در توجیه پروژه بازگشت گلزار و رشیدپور و سخنان معاون سیما: انعطاف در روش‌ها و تحمل سلیقه‌های مختلف در جامعه متکثر لازم است حتی اگر با سلیقه برخی چهره‌ها موافق نباشیم

خبرگزاری اصولگرای فارس می‌گوید: گریزی از سلبریتی شدن هنرپیشه‌ها و افرادی که دائما روی آنتن هستند وجود ندارد

خبرگزاری فارس در یادداشتی نوشت: برخی معتقدند با توجه به همراهی تعدادی از سلبریتی‌ها با فتنه پاییز گذشته، هرگونه تریبون دادن به همه سلبریتی‌ها از اساس اشتباه است.

 اما نباید فراموش کرد که رسانه عصر جدید سلبریتی‌ساز است و گریزی از سلبریتی شدن هنرپیشه‌ها و افرادی که دائما روی آنتن هستند وجود ندارد. در مورد سلبریتی‌هایی که بعد از این در رسانه‌ها ساخته می‌شوند و آنان که علیه منافع مردم و کشور اقدامی نکرده‌اند ماجرا متفاوت است.

 حتی اگر با سبک و سیاق فرهنگی و اجتماعی برخی از چهره‌هایی که نامشان برای بازگشت مطرح شده موافق نباشیم، اما عقلانیت انقلاب اسلامی رای سلیقه‌های مختلف مردم را به رسمیت می‌شناسد. آنچه مهم است رعایت اصول است. اصولی مثل قوانین الهی و قانون اساسی.

 برای حضور کسی که فقط سبک و سلیقه‌اش متفاوت است ولی به قانون احترام می گذارد منعی وجود ندارد. ایستادگی بر سر اصول و انعطاف در روش‌ها و تحمل سلیقه‌های مختلف ذیل قانون از سوی دیگر، دو اصلی است که می تواند در جامعه متکثری مثل ایران مورد توجه قرار گیرد.

 گفتنی است دیروز محسن برمهانی معاون سیمای جمهوری اسلامی تلویحا مذاکره با محمدرضا گلزار و رضا رشیدپور برای بازگشت به تلویزیون را تأیید کرده و گفته بود: نمی‌توانیم در همکاری چهره‌ها با صداوسیما همه را با یک چوب بزنیم. بسیار بدیهی است و مخاطبان پایگاه خبری تحلیلی «حرفی‌نو» نیز به درستی می‌دانند این سایت خبری هیچ مشکلی با حضور امثال رشیدپور و محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون ندارد و حتی برخلاف لفاظی غیرواقعی برخی خبرگزاری‌ها آن را مایه احترام به سلیقه‌های مختلف در جامعه متکثر ایران می‌داند.

 اما نمی‌شود و صحیح نیست که تیم مدیریتی فعلی سازمان صداوسیما، مدیران سابق رسانه ملی را سال‌ها به پوپولیسم و فریب مردم از طریق سلبریتی‌ها و میدان دادن به سلبریتی‌های بی‌بندوبار و غیرهمسو با انقلاب متهم کنند و مدیران سابق را با همین اتهامات از میدان به در کنند ولی امروز همان روش سابق را ادامه دهند.

 نباید فراموش کرد علت اعتماد نظام و نخبگان به مدیران فعلی صداوسیما اصرار آن‌ها به تجربه مسیر و روشی متفاوت از قبل بود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *