اخبار ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
حرفی‌نو گزارش می‌کند:

جمعی از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی خطاب به رئیس صداوسیما: برخلاف حرف‌های قبلی خودتان عمل می‌کنید/ بازگشت امثال تنابنده و رشیدپور به تلویزیون اقدامی خلاف امنیت ملی است

اعضای انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی می‌گویند پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما بازگشت سلبریتی‌ها به تلویزیون را در هر شرایطی تضمین می‌کند.

اعضای انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی در نامه‌ای سرگشاده به رئیس سازمان صداوسیما نوشتند:

 برخی از سلبریتی‌های دم‌دمی مزاج با نقش‌آفرینی در زمین دشمن در پاییز ۱۴۰۱ اذهان عموم ملت ایران را مشوش کردند. اخیراً نیز زمزمه‌هایی از روی کار آمدن تعدادی از این هنرمندانی که تکلیفشان با نظام مشخص نشده است، در صداوسیما به گوش می‌رسد؛

 کسانی، چون رضا رشیدپور، محسن تنابنده و دیگران که از بازیگران صحنه اغتشاشات به شمار می‌روند.  همان‌هایی که در سال گذشته روی آنتن نیامدند و با پست‌های دوپهلو در آتش این آشوب‌ها دمیدند.

 انگیزه بازگشت رشیدپور و امثالهم به رسانهٔ ملی در آستانه سالگرد فوت مهسا امینی چه چیزی می‌تواند باشد؟ مگر نه این است که خودشما (آقای جبلی) اذعان کردید:  «ما در درجه اول باید رابطه‌مان را با چهره‌ها و افرادی که رابطه خودشان را با فرهنگ خودشان، تاریخ و مردم کشورشان قطع کرده‌اند، قطع کنیم».

 بازگشت سلبریتی‌هایی که در اوج اغتشاشات سال گذشته به نظام پشت کردند یک اقدام علیه امنیت ملی محسوب می‌شود؛  صحت این خبر بدان معناست که صداوسیما با سلبریتی‌های هنجارشکن نه تنها برخورد نمی‌کند بلکه بدون هیچ قیدوبندی بازگشتشان به تلویزیون را تضمین می‌کند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *