اخبار ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
حرفی‌نو گزارش می‌کند:

عبارات عجیب سایت مشرق در توجیه حواشی این روزهای تلویزیون: حرمت رشیدپور را نگه دارید، او فرزند شهید است

سایت اصولگرای مشرق در جملات عجیبی نوشت: شهبازی به‌خاطر پرخاش به یک فرزند شهید حامیانش را از دست می‌دهد/ گلزار و همسرش به محضر رفتند و عقد اسلامی هم خواندند/ رشیدپور و گلزار از بین تلویزیون و کار در پلتفرم‌ها، تلویزیون را انتخاب کردند ولی شهبازی انتخاب دیگری جز تلویزیون ندارد

بازگشت رضا رشیدپور و محمدرضا گلزار علیرغم حواشی اجتماعی و سیاسی این دو سلبریتی و اصرار شبکه سه بر اجرای پروژه بازگشت این دو مجری درحالی که به ضعف و نابلدی در اجرای فردی مانند گلزار نقد جدی وارد است حواشی زیادی در پی داشت.

 خصوصا اینکه وحید جلیلی قبلا بارها علیه حضور بازیگران و سلبریتی‌های هنجارشکن در تلویزیون صحبت کرده و مسیر دیگری را جایگزین این روش جذب مخاطب می‌دانست.

 در راستای پروژه توجیه ریاکارانه رسانه‌های اصولگرای فارس، فرهیختگان و… این بار سایت مشرق نیز در یادداشتی پر از عبارات عجیب نوشت: تفکری که تولید دوقطبی می‌کند و از رسانه‌های معارض سرچشمه گرفته در شبکه‌های اجتماعی نمود پیدا می‌کند. محمدرضا شهبازی عاشقانه از آرمان و روح‌الله در توییتر خود می‌نویسد. وی به پیکر شهید عجمیان اشاره می‌کند در حالیکه به این موضوع توجهی ندارد که رضارشیدپور هم فرزند شهید است.

 پدر او زمانی که برای جمع آوری تجهیزات لشکر عاشورا به دزفول اعزام شده بود، حین انجام وظیفه قطع نخاع شد و در سال ۷۶ به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 حتی هواداران محمدرضا شهبازی در قالب محترمانه‌ای از او می‌خواهند درباره رضارشیدپور روش انتقادی‌اش را تعدیل کند و حرمت رشیدپور را به عنوان یک فرزند شهید نگاه دارد. این خواسته در چند روز گذشته چندین بار در محافل مجازی و رسانه‌ای مطرح شده است.

 مجری طناز پاورقی هوادارانش را از دست می‌دهد و به عنوان یک منتقد پرخاشگر نسبت به یک فرزند شهید شناخته خواهد شد. گلزار پس از نمایش «عقد آریایی» چند روز قبل با همسرش در محضر حضور پیدا و با خطبه اسلامی به عقد هم درآمدند. ویدئوهای گلزار درباره ذکر گفتن، خواندن دعا و نماز را ببینید.

 محمدرضا گلزار با همه موقعیت و شهرتی که دارد هیچگاه مثل حمید فرخ‌نژاد، برزو ارجمند و احسان کرمی و… و. دچار تناقض سیاسی جاهلانه نبوده است.

 این بازگشت چهره‌ها به رسانه ملی را باید به فال نیک گرفت و البته با در نظر گرفتن سوابق آن ها، صف چهره‌های متعادل را از سلبریتی‌های بدخیم جدا کرد.

 رشیدپور و گلزار در شرایطی که می‌توانند همکاری خود را در اشکال مختلفی با پلت‌فرم‌های مختلف ادامه دهند، انتخاب آنان در این مقطع صدا و سیماست و این انتخاب بسیار قابل تامل است، در حالیکه شهبازی انتخابی به غیر از تلویزیون ندارد.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *