اخبار ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
به گزارش «حرفی‌نو»

اختلاف مدیران صداوسیما بر سر بازگشت سلبریتی‌ها ادامه دارد/ محمدرضا نجارزاده: آریا عظیمی‌نژاد برای ۱۵ شب حضور در شبکه نسیم ۱۵ میلیارد تومان می‌گیرد

 اختلاف، دوگانگی و اقدامات متفاوت مدیران میانی صداوسیما در زمینه بازگشت یا عدم بازگشت سلبریتی‌های هنجارشکن و معترض به تلویزیون شدت گرفته و مشخص است مدیران ارشد سازمان بدون کوچک‌ترین سیاست مشخصی توان کنترل اوضاع را ندارند. وحید جلیلی قائم‌مقام رسانه ملی که خودش پیش از ورود به سازمان منتقد جدی حضور سلبریتی‌ها به تلویزیون بود و می‌خواست صداوسیما را با روش متفاوت دیگری مدیریت کند امروز گرفتار این بی‌نظمی و دوقطبی خارج از کنترل شده است.

محمدرضا نجارزاده، مدیر اخراجی گروه اجتماعی شبکه سه در واکنش به حضور آریا عظیمی‌نژاد در شبکه نسیم نوشت: آقای راوی محترم برنامه [آریا عظیمی‌نژاد] که ۱۰۰ تا استوری پارسال علیه امنیت کشور گذاشتی، کِی توبه کردی و کجا؟! که برگشتی؟!

 مگه شما توی ایام اغتشاشات پارسال به مجری ما نگفته بودی که پولت رو داری می‌زنی توی خون جوانان این مملکت؟! الان دقیقاً شما پولت رو کجا زدی؟! (اون موقع صدا و سیما اَه بود؟!)

 اون ویدئو ۱۴ دقیقه [ویدئوی اعتراضی محمدرضا شهبازی] چرا اینجاها در نمیاد؟ اگر اون ویدئو قبوله هرکس راضی به پخش این برنامه‌س توی خون شهید عجمیان و آرمان شریکه.

 شنیدیم قیمت کل ۱۵ قسمت شده ۱۵ میلیارد. قسمتی یک میلیارد. مگه میشه؟ مگه داریم؟ یه میلیارد بدیم فعال اغتشاشات بیاریم آنتن؟ اونم برنامه امام حسین؟

 نجارزاده در انتهای متن، محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم را متهم کرده است که او برنامه‌های ضعیف شبکه خودش را تنها با ۱ درصد بیننده به نام تحول مدنظر وحید جلیلی به گردن سازمان می‌اندازد و امثال خوشرو و شهبازی را افرادی با ۵ درصد مخاطب نامیده است.

 جالب است که نجارزاده درحالی به حضور آریا عظیمی‌نژاد در شبکه نسیم اعتراض می‌کند که چند روز قبل به‌علت اصرار و تلاش غیرعادی برای بازگشت گلزار و رشیدپور به تلویزیون و فحاشی در این راستا اخراج شد.

 اختلاف، دوگانگی و اقدامات متفاوت مدیران میانی صداوسیما در زمینه بازگشت یا عدم بازگشت سلبریتی‌های هنجارشکن و معترض به تلویزیون شدت گرفته و مشخص است مدیران ارشد سازمان بدون کوچک‌ترین سیاست مشخصی توان کنترل اوضاع را ندارند.

 وحید جلیلی قائم‌مقام رسانه ملی که خودش پیش از ورود به سازمان منتقد جدی حضور سلبریتی‌ها به تلویزیون بود و می‌خواست صداوسیما را با روش متفاوت دیگری مدیریت کند امروز گرفتار این بی‌نظمی و دوقطبی خارج از کنترل شده است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *