اخبار ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
به گزارش «حرفی‌نو»

پخش برنامه «جهان‌آرا» شبکه افق متوقف شد/ علت: ثبت‌نام امیرحسین ثابتی، مجری برنامه برای انتخابات مجلس

تنی‌ است طی دیروز و امروز اخباری از موج جدید اخراج اساتید از دانشگاه‌های مختلف کشور اعلام شد. در این میان خبر رسید امیرحسین ثابتی از مهرماه در دانشگاه شریف تدریس خواهد کرد. این خبر با واکنش منفی برخی از کاربران و دانشجویان مواجه شد.

امیرحسین ثابتی، فعال رسانه‌ای و مجری جوان شبکه افق صداوسیما در ویدئویی ضبط‌شده گفت با افراد زیادی مشورت کرده و تصمیم گرفته نامزد انتخابات مجلس شود و پس از آن در پیش‌ثبت‌نام انتخابات نیز نام‌نویسی کرده است.

 به همین دلیل هم تلویزیون تا امروز جلوی پخش دو قسمت از برنامه جهان‌آرا با اجرای ثابتی را گرفته است و اجازه اجرا در تلویزیون را به امیرحسین ثابتی نمی‌دهد.

 ثابتی این اقدام تلویزیون را سختگیرانه دانسته و می‌گوید طبق نظر وزارت کشور و شورای نگهبان فضای انتخاباتی از مهر ماه آغاز می‌شود اما ستاد انتخابات صداوسیما تفسیر سختگیرانه از قانون دارد.

 این فعال رسانه‌ای می‌گوید برای ثبت‌نام نمایندگی مجلس مردد بوده چون تأثیر فعالیت‌های رسانه‌ای او کمتر از یک نماینده مجلس نیست ولی آمده است تا خیلی از حرف‌های جدی را در قامت یک نماینده مجلس و در میدان بزند.

 گفتنی‌ است طی دیروز و امروز اخباری از موج جدید اخراج اساتید از دانشگاه‌های مختلف کشور اعلام شد. در این میان خبر رسید امیرحسین ثابتی از مهرماه در دانشگاه شریف تدریس خواهد کرد. این خبر با واکنش منفی برخی از کاربران و دانشجویان مواجه شد.

 ثابتی در واکنش به این انتقادات گفت: چرا نباید در دانشگاه شریف تدریس کنم؟ مگر قرار است با ۱۵ سال تحصیل در رشته علوم سیاسی از مقطع لیسانس تا فوق لیسانس و دکترا، بروم فیزیک کوانتوم درس بدهم؟ کجای این اتفاق عجیب و غریب است؟

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *