اخبار ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
به گزارش «حرفی‌نو»

سریال «سووشون» نرگس آبیار در آستانه پخش از نماوا

اخبار رسیده از پلتفرم نماوا حاکی از آن است که پخش سریال «سووشون» به کارگردانی نرگس آبیار برای انتشار در شبکه نمایش خانگی آماده‌ شده است.

 سریال نمایش خانگی «سووشون»، اقتباسی از رمان سیمین دانشور نویسنده زن ایرانی است که در جدول پخش پلتفرم نماوا قرار گرفته است.

 «سووشون» توسط نرگس آبیار کارگردانی شده است و تهیه‌کننده آن همچون سایر آثار این کارگردان، محمدحسین قاسمی همسر این کارگردان است.

 سریال اجتماعی سووشون که اولین فعالیت نرگس آبیار در شبکه نمایش خانگی محسوب میشود اقتباسی از رمان مشهور سووشون نوشته نویسنده برجسته روزگار ما بانو سیمین دانشور است.

 داستان سریال در زمان جنگ جهانی دوم روایت می‌‌شود. وقتی یوسف خان که فردی روشنفکر و با غیرت است و در شیراز زندگی می‌کند حاضر به فروش آذوقه‌ مردم به بیگانگان نیست و می‌ خواهد از مردم پشتیبانی کند و همسرش زری نیز به نوعی وجوه گوناگون ستمدیدگی، بی‌پناهی، ناکامی، فداکاری و تحمل زن ایرانی را به نمایش می‌گذارد.

 تاریخ پخش این سریال که بازیگرانی چون بهنوش طباطبایی، هوتن شکیبا، سام درخشانی، ترلان پروانه، فرشته صدر عرفایی و میلاد کی مرام در آن ایفای نقش می‌کنند و بیش از یک‌سال از شروع فیلمبرداری‌اش می‌گذرد، به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *