اخبار ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
حرفی‌نو گزارش می‌کند:

تأیید خبر «حرفی‌نو» توسط مدیران شبکه سه/ حمید محمدی جایگزین رضا جاودانی در گزارش ورزشی شبکه سه شد

اخبار رسیده از آن حکایت دارد که مدیران شبکه سه پس از بررسی گزینه‌های مدنظر، تصمیم گرفتند تا حمید محمدی از مجریان با سابقه تلویزیون را جانشین رضا جاودانی در برنامه گزارش ورزشی شبکه سه کنند که البته سن و سال کمتری هم نسبت به او دارد. چند روز قبل رضا جاودانی مجری شبکه سه در گفت‌وگو با «حرفی‌نو» مدعی شد شرایط اقتصادی مردم باعث شده او نتواند نسبت به وضعیت زندگی هم‌وطنانش بی‌تفاوت باشد. به همین دلیل هم دیگر انگیزه‌ای برای همکاری با صداوسیما ندارد و با شبکه سه قطع همکاری کرده است.

 چند روز پس از انتشار این خبر جنجالی، حمید محمدی دیگر مجری ورزشی تلویزیون و مجری سابق برنامه فوتبال ۱۲۰ هم با «حرفی‌نو» گفت‌وگو کرد و مدعی شد پس از قطع همکاری شبکه ورزش با عادل فردوسی‌پور، عوامل جدید برنامه دیگر از او که شش سال مجری این برنامه بوده برای اجرا دعوتی نکرده‌اند.
 محمدی اما گفت علیرغم تمام این موارد، ارتباطش را با رسانه ملی قطع نکرده است و در صورت تمایل مدیران صداوسیما حاضر به همکاری با تلویزیون است.

 به‌نظر می‌رسد مدیران شبکه سه فرصت را مغتنم دانسته‌اند و با سرعت از حمید محمدی که برخلاف بسیاری از مجریان صداوسیما همچنان مایل به همکای با تلویزیون است برای اجرای برنامه گزارش ورزشی و جایگزینی رضا جاودانی دعوت به عمل آورده‌اند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *