اخبار ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
قربان نجفی بازیگر و کارگردان:

عوامل یک فیلم که امروز روی پرده است، ۲۵۰ هزار دلار برای خرید باکس تبلیغات در یکی از این شبکه‌های ماهواره‌ای هزینه کردند

کارگردان سینما: نگاهی برای حمایت از فیلم‌های خوب در شهرداری نیست و به فیلم‌های فرهنگی بیلبورد نمی‌دهند/ برخی آثاری که به اسم کمدی روی پرده است، بیشتر سیرک هستند تا فیلم

قربان نجفی، بازیگر و کارگردان: فیلم سینمایی فصل ماهی سفید که من ساختم من کم‌ستاره نیست و بازیگرانی مانند محمدرضا فروتن، ژاله علو، میلاد کی‌مرام، لادن مستوفی و شقایق دهقان در آن بازی می‌کنند اما تبلیغات مناسبی برای فیلم صورت نگرفت.

 این در حالی است که برخی از همین فیلم‌های روی پرده، شبکه‌های ماهواره‌ای را با تبلیغات خود قرق کردند و خبر داریم که عوامل یک فیلم ۲۵۰ هزار دلار برای خرید باکس تبلیغات در یکی از این شبکه‌های ماهواره‌ای هزینه کردند.

 برای بیلبوردهای تبلیغاتی فیلم پیگیر شدم اما بیلبوردی به فیلم ما ندادند. به‌شدت هم اذیت کردند. حتی گفتند ما به فیلم‌های فرهنگی بیلبورد می‌دهیم اما فیلم تو تجاری است! این در حالی است که فیلم ما یک اثر فرهنگی است و شهرداری موظف به حمایت از آن بود اما متأسفانه این نگاه وجود نداشت.

 فیلم به دلیل مسائلی که درباره میهن و خاک میهن مطرح می‌کند، باب طبع بعضی‌ها نیست. عده‌ای این فیلم را دوست نداشتند که اتفاقاً قدرت لابی بالایی هم دارند و حدس من این است که فیلم از طرف این افراد لطمه خورد.

 سانس‌هایی که به فیلم ما تعلق گرفت بسیار پراکنده و محدود بود. گاهی اعلام می‌شود فیلم کمدی بسازید تا تجارت کنیم، آن‌وقت همه به سمت ساخت فیلم کمدی و تجارت می‌روند! دیگر کسی فکر نمی‌کند که چه بلایی سر سینمای ملی ما می‌آید. برخی از آثاری که به اسم کمدی روی پرده است، اساساً فیلم نیستند. این فیلم‌ها جای سیرک را گرفته‌اند!

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *