اخبار ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - 11 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
کامبیز دیرباز بازیگر:

زخم کاری فصل سوم هم دارد و فیلم‌برداری‌اش آغاز شده ولی پلات و ماجرای فیلم‌نامه‌اش کاملا با این فصل متفاوت است/ خیلی دوست دارم نقش شهید عباس دوران را بازی کنم

کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با پلتفرم فیلیمو: مسعود طلوعی زخم کاری خیلی ترسناک و مرموز است. برخی از طلوعی‌ها الان زندان هستند، امیدوارم بقیه هم به زندان بیفتند تا مردم یک نفس راحت بکشند.

 بخاطر میگرن مسعود طلوعی در یکی از برداشت‌ها قرص اشتباهی خوردم، فشارم خیلی بالا رفت و کارم به بیمارستان کشید.

 سه سال بخاطر اشتباهاتم و به‌خاطر نقش‌های اشتباهی که بازی کردم هیچ دعوتی را نپذیرفتم و خودم را حبس کردم تا روزی که محمدحسین مهدویان به من مسعود طلوعی را پیشنهاد کرد.  بعد از اتمام زخم کاری برای مدتی اصلا نقش منفی بازی نمی‌کنم.

 من فن فصل اول زخم کاری بودم و هر هفته منتظر بودم که جمعه شود و زخم کاری را روی پرده در خانه ببینم. زخم کاری فصل سوم هم دارد و تصویربرداری آن آغاز شده است ولی پلات و ماجرای آن کلا با فصلی که الان پخش می‌شود متفاوت است.

 زخم کاری رکورد کلیک و تماشا در همان ۲۴ ساعت اول پخش را دارد و مردم همان جمعه تماشایش می‌کنند.

 حرف رئیس جمهورمان که گفت برایمان ۴ میلیون خانه می‌سازد باد هوا بود. نمی‌شود این حرف‌ها را باور کرد. از حال و هوای این روزهای مردم و مستأجران خیلی غصه می‌خورم. ماشینم را عوض نمی‌کنم چون دلم نمی‌آید در این وضعیت اقتصادی ماشین مدل بالا سوار شوم.

 پدرم کنترل‌چی سینما بود و در شهسوار مردم را با چراغ قوه در سینما روی صندلی می‌نشاند. افتخار می‌کنم که بچه پولدار به دنیا نیامدم و قدر موقعیتم را می‌دانم.

 قصه دلاوری رزمندگان ما افسانه نیست. آن‌ها خیلی دست‌نیافتنی نبودند. خود بچه‌های جنگ از تحریف خاطرات دفاع مقدس و قصه‌های دروغ گله دارند. جنگ ما آنقدر بزرگ است که هیچ نیازی به تحریف و دروغ‌پردازی ندارد. خیلی دلم می‌خواهد نقش خلبان شهید عباس دوران را بازی کنم.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *