اخبار ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - 11 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
به گزارش «حرفی‌نو»

مینی‌بوس جبلی مسافران جدیدش را به جام‌جم آورد: آخرین بازماندگان مدیریت قبلی در حال برکناری/ فردی ناشناخته و گمنام رئیس شبکه مستند و مدیر منحل‌کننده شبکه «شما» رئیس شبکه تهران شد

محسن برمهانی معاون جوان سیمای رسانه ملی در احکامی جداگانه برخی از مدیران شبکه‌های تلویزیون و روابط عمومی معاونت سیما را تغییر داد

 سعید اشناب مدیر شبکه تهران (پنج) که بازمانده دوره قبل صداوسیما بود در نهایت تغییر کرد و محمدباقر اعلمی مدیر شبکه تهران شد. از مهم‌ترین مسئولیت‌های سابق اعلمی می‌توان به مدیریت شبکه «شما» اشاره کرد. شبکه «شما» سال گذشته با مدیریت اعلمی، طبق اعلام مسئولان رسانه ملی به دلیل کم‌مخاطبی تعطیل شد و اینک مدیریت شبکه پنج به او سپرده شده است.

 فردی به نام حسین زارع‌زاده که اطلاعاتی از سوابق، تحصیلات و مسئولیت‌های سابق او در دسترس نیست به‌عنوان مدیر شبکه مستند منصوب شده است‌. چهار ماه قبل برکناری محسن یزدی مدیر سابق شبکه مستند انتقادات فعالان فرهنگی و رسانه‌‌ای را در پی داشت. رسانه‌ها علت برکناری یزدی را اختلافات با معاون سیما ذکر کردند. شبکه مستند در چهار ماه گذشته بدون رئیس اداره شده است.

 در ادامه مدیران شبکه‌های تماشا و نمایش برکنار و محمدعلی غلامرضایی به مدیریت هردو شبکه منصوب شده است. جزئیات دقیقی از ادغام این دو شبکه در دست نیست. غلامرضایی از جمله جوانانی است که در دوره مدیریتی جدید و پس از اتمام تحصیل وارد سازمان صداوسیما و مسئول بخش بین‌الملل معاونت سیما شد‌. قبل از این گزارش دقیقی از سوابق غلامرضایی موجود نیست.

 همچنین حامد فاتحی جایگزین حمید خواجه‌نژاد و مدیر روابط عمومی معاون سیما شد. فاتحی پیش از این مدیرکل روابط عمومی صدای رسانه ملی و روابط عمومی استاندار تهران بود.

 چندی پیش رئیس بسیج دانشگاه صداوسیما در حضور رئیس رسانه ملی مدعی شد پیمان جبلی مدیرانش را با اتوبوسی که فقط آدرس دانشگاه امام صادق و حسینیه هنر را بلد است به صداوسیما آورده است. جبلی اما در پاسخ گفت او مدیرانش را با مینی‌بوس به سازمان می‌آورد. مدیرانی که باعرضه و متخصص هستند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *