اخبار ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - 10 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
به گزارش «حرفی‌نو»:

ادعای عجیب روابط عمومی شبکه افق: تیم سازنده به افق فلسطین پس از ۴ هفته تلاش شبانه‌روزی خودشان انصراف دادند/ از تیم سابق برنامه گلایه داریم، در شرایط سختی که به مردم غزه می‌گذرد، توقف تولید برنامه اقدام مناسبی نبود

روابط عمومی شبکه افق در بیانیه‌ای نوشت: شبکه افق همزمان با عملیات طوفان الاقصی با پخش ویژه‌برنامه «به افق فلسطین» تلاش کرده و می‌کند به پوشش همزمان رویداد‌های مختلف این نبرد بپردازد.

حال که پس از چهار هفته تلاش شبانه‌روزی و سخت و قابل تحسین، تیم محترم تولید این برنامه خود تصمیم به توقف تولید گرفته‌اند، شبکه افق با هدف حفظ این ارزش افزوده رسانه‌ای در موضوع فلسطین و برای ادامه تولید این برنامه از تیمی جدید و حرفه‌ای بهره خواهد برد.

شبکه افق تاکید می‌کند که این “تغییر ناخواسته تیم تولید” برخلاف میل و اراده و خواست سازمان و شبکه افق بوده و در عین حال به آن احترام می‌گذارد و از همه عوامل این تیم تشکر و قدردانی می‌نماید.

شبکه افق حق گلایه دوستانه به این عزیزان را نیز برای خود محفوظ می‌داند که در شرایط سختی که بر مردم مظلوم غزه میگذرد و حماسه آفرینی جانانه جوانان مقاومت عرصه را بر رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی تنگ کرده توقف تولید این برنامه اقدام مناسبی نبود و لازم است همواره مصالح کلان و راهبردی بر تصمیمات و مصالح خرد غالب باشد.

شبکه افق همچنین تحلیل‌ها و استنتاج‌های غلط درباره این برنامه را که یا بر اساس اطلاعات غلط و تحریف شده و یا در نتیجه کینه توزی و بی‌اخلاقی برخی جریانات فکری و جناحی به فضای افکار عمومی تزریق شده، مردود می‌داند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *