اخبار ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - 10 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

تیم برنامه‌ساز «به افق فلسطین» تغییر کردند/ محمدرضا شهیدی‌فر از این برنامه کنار گذاشته شد/ علت تغییر تیم برنامه‌ساز، تلاش برای حضور روحانی و ظریف روی آنتن شبکه افق است

تیم برنامه‌ساز برنامه متفاوت «به افق فلسطین» که از روزهای ابتدایی جنگ اخیر محور مقاومت روی آنتن شبکه افق رفت و با نگاهی جدید به آرمان فلسطین مخاطبان زیادی را جذب کند کنار گذاشته شدند.

این برنامه موفق که با ایده سازمان هنری اوج (متعلق به سپاه) و با تهیه‌کنندگی محمدرضا شهیدی‌فر، تهیه‌کننده و برنامه‌ساز پیشکسوت سازمان صداوسیما تولید می‌شد با بحران مواجه شد و گویا مدیران سازمان که نتوانستند تنها چند روز بیشتر تجربه پردرد حضور تفکرات مختلف در تلویزیون را تحمل کنند تیم برنامه‌ساز را تغییر دادند.

حمید رسایی، فعال سیاسی و مطبوعاتی مدعی شد تیم سابق «به افق فلسطین» می‌خواستند حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق و جواد ظریف، وزیر امور خارجه سابق را روی آنتن شبکه افق بیاورند و مدیران صداوسیما به همین دلیل این تیم را تغییر داده‌اند.

پرویز امینی، جامعه‌شناس و استاد دانشگاه در این باره نوشت: انسان متحیر می‌شود که چگونه می‌توان در این شرایط و وضعیت بی‌اندازه سرنوشت‌ساز با رسانه چنین برخوردی کرد؟! این برخورد با رسانه خود یک نشانه‌‌ای است که چرا دیگران الجزیره دارند و ما بوق داریم.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *