اخبار ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
تبلیغات عجیب فیلم سینمایی «مصلحت»

شیوه‌ی کثیف برای فروش بیشتر/ اگر غیر انقلابی‌ها این کار را کرده بودند، آقایان کفن‌ می‌پوشیدند

به گزاش پایگاه خبری - تحلیلی حرفی‌نو تبلیغات خیابانی فیلم سینمایی مصلحت با روشی مضحک و ادبیاتی سخیف باعث شد شهرداری تهران اقدام به جمع‌آوری بنرهای عجیب این فیلم از سطح شهر کند.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی “حرفی‌نو” دو روز پیش مردم تهران با بیلبوردهای عجیبی روبه‌رو شدند حاوی این جملات: “پسر آیت‌الله خانزاده دستگیر شد” و “من بهانه‌ام تا پدرم را بزنند”
بر اساس اخباری که در رسانه‌ها منتشر شد صبح صبح سه‌شنبه شهرداری این بنرها را که به عنوان تبلیغات فیلم “مصلحت” در ١۵ نقطه نصب شده بود، جمع کرد.

اکنون سوال این‌جا است که آیا صاحبان فیلم نمی‌دانستند که با چنین شیوه‌ای حتما برخورد می‌شود و این ادبیات و الفاظ تحمل نمی‌شود؟ شک نکنید که خیلی خوب می‌دانستند که انتشار چنین جملاتی تحمل نمی‌شود و از نصب آن در انظار ممانعت به عمل خواهد آمد. بنابراین آنها دقیقا روی همین موضوع یعنی ممنوعیت و جمع‌آوری بیلبوردها حساب باز کرده‌اند تا با مظلوم‌نمایی برای فیلم خود مشتری جمع کنند.

به‌راستی آیا مرجعی قانونی وجود ندارد تا با عوامل چنین شیوه‌های کثیفی برخورد کند؟ توجه کنید که درست در ایام رحلت امام و سالروز انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به رهبری، این جماعت برای کمی فروش بیشتر به چنین ادبیات سخیفی برای فریب مردم روی می‌آورند.

به‌راستی اگر کسی از میان فیلمسازانی که نظام و انقلاب را قبول ندارند، به چنین شیوه‌ای متوسل شده بود، همین جمعیت سوپر انقلابی الان کفن‌ نپوشیده بودند؟ و بر سر و سینه زده نمی‌زدند و وااسلاما و واانقلابا سر نمی‌دادند؟

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *