سینما ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
به گزارش «حرفی‌نو»

بدقولی فیلیمو در انتشار سریال جدید/ سریال حیثیت گمشده به دلایل نامعلومی که احتمالا فنی است هفته بعد پخش می‌شود

پس از تولید سریال نسبتا پرمخاطب سقوط، سجاد پهلوان‌زاده این بار با کمک محمدحسین مهدویان کارگردان سرشناس و محبوب، دومین سریال خود را با نام حیثیت گمشده برای فیلیمو تولید کرده است.

🔺 مهدی حسینی‌نیا و بهاره افشاری دو نقش اصلی این سریال را ایفا می‌کنند. پلتفرم فیلیمو و عوامل سریال هیچ شرحی از خلاصه داستان سریال ارائه ندادند اما از روی پوستر و تیزر سریال می‌توان حدس زد حیثیت گمشده روایتی پرالتهاب، رازآلود و حتی جنایی از یک حادثه ناموسی است.
🔺 فیلیمو با تبلیغات فراوان وعده پخش حیثیت گمشده را در روز جمعه داد و درحالی که مخاطبان منتظر پخش سریال بودند و کاربران زیادی اشتراک‌های کوتاه‌مدت را برای تماشای این سریال با قیمت‌های گزاف ۱۵۲ هزار تومان تا ۶۴۰ هزار تومان خریداری کردند، فیلیمو پس از چند ساعت معطلی مخاطبان و عدم اطلاع، پخش حیثیت گمشده را به هفته بعد موکول کرد.

🔺 فیلیمو بدون ذکر دلایل مشخصی اعلام کرد: «علی‌رغم پیگیری‌ها و تلاش همه همکاران پخش سریال به امشب نرسید.» محمدرضا منصوری تهیه‌کننده سریال نیز در گفت‌وگو با «حرفی‌نو» گفت: «بهتر است علت عدم پخش سریال، علیرغم وعده‌های فراوان را از خود فیلیمو بپرسید.»
🔺 تلاش خبرنگاران «حرفی‌نو» برای پرس‌وجوی علت عدم پخش سریال به نتیجه نرسید. پیج رسمی پلتفرم در پاسخ یکی از دنبال‌کنندگان خودش نوشت: «لزوما هر تأخیری به معنای سانسور نیست، هفته دیگر این سریال را خواهیم داشت» بنظر می‌رسد عدم انتشار سریال ارتباطی به سانسور یا سخت‌گیری ساترا ندارد و تنها از مشکل فنی و بدقولی فیلیمو نشأت می‌گیرد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *