تلویزیون ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
به گزارش «حرفی‌نو»

چند روز پس از انتقال مسئولیت تمام تولیدات فیلم و سریال صداوسیما به سیمافیلم، مدیر این مجموعه برای ساخت مستند درباره سفر رئیسی با او به آفریقا رفت

طبق اخبار اعلامی قرار بر این شده که این مسئولیت فوق عظیم و کم‌سابقه یعنی ساخت تمام فیلم و سریال‌های سازمان صداوسیما بصورت متمرکز به مرکز وابسته فیلم‌سازی سیمافیلم منتقل شود.

چند روز قبل، خبر انحلال تمامی گروه‌های فیلم و سریال ده‌ها شبکه سیما که در طول چند دهه مسئولیت تولید فیلم و سریال را بر عهده داشتند اعلام شد
🔺 طبق اخبار اعلامی قرار بر این شد که این مسئولیت فوق عظیم و کم‌سابقه یعنی ساخت تمام فیلم و سریال‌های سازمان صداوسیما بصورت متمرکز به مرکز وابسته فیلم‌سازی سیمافیلم منتقل شود.

🔺 گفتنی است انتشار این خبر با انتقاداتی روبرو شد و افرادی موفقیت سیمافیلم در تولید فیلم و سریال‌های ریز و درشت رسانه ملی که تا پیش از آن در گروه‌های مختلف شبکه‌ها تقسیم و تولید می‌شد را غیرممکن و آن را مستلزم یک ساختار بزرگ‌تر و مدیران جدیدی دانستند.
🔺 حالا چند روز پس از انتشار آن موضوع، خبر رسیده مهدی نقویان، مدیر مرکز سیمافیلم شخصا برای ساخت مستندی از سفر رئیس‌جمهور به آفریقا راهی آن قاره شده است.

🔺 گفتنی است زمانی که نقویان در دی ماه ۱۴۰۱ مدیرعامل سیمافیلم شد بعنوان تولیدکننده مستند و نماهنگ برای جریان انقلابی، شرکت در جشنواره عمار و مدیریت موسسه شهید آوینی شناخته شده بود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *