تلویزیون ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
به گزارش «حرفی‌نو»

آزاده صمدی به شش ماه ممنوعیت استفاده از فضای مجازی، درمان بیماری شخصیتی و ارائه ماهی یک گواهی سلامت روانی به دادگاه محکوم شد

تشخیص قاضی در حکم دوم این بوده که آزاده صمدی مبتلا به بیماری شخصیت ضداجتماعی است و نیاز شدید به دیده‌شدن از طریق عدم رعایت مقررات عمومی و بروز رفتارهای نابهنجار و ضداجتماعی دارد.

آزاده صمدی بازیگر سینما و تلویزیون پس از کشف حجاب در مراسم تدفین یکی از هنرمندان با اتهام جریحه‌دار کردن اخلاق و عفت عمومی به دادسرای فرهنگ و رسانه جلب شد.

🔺 بنابر اعلام مرکز رسانه قوه قضائیه، صمدی در دادگاه شدیدا اظهار ندامت کرده و گفته است: «بنده همیشه معتقد به قوانین کشورم هستم… زین پس هم همیشه نسبت به رعایت حجاب کوشش خواهم کرد… بنده سال‌هاست با کلاه تردد می‌کنم و در سریال در حال پخش در پلتفرم هم کلاه بر سر دارم.

🔺 در ادامه قاضی پرونده صمدی را به شش ماه استفاده نکردن از فضای مجازی محکوم کرد. به همین منظور کلیه خطوط تلفن همراه و ثابت و سریال گوشی‌های همراه مورد استفاده آزاده صمدی از دسترس شبکه مخابراتی خارج شده و صفحات او در فضای مجازی بطور کامل توقیف هستند.

🔺 همچنین تشخیص قاضی در حکم دوم این بوده که آزاده صمدی مبتلا به بیماری شخصیت ضداجتماعی است و نیاز شدید به دیده‌شدن از طریق عدم رعایت مقررات عمومی و بروز رفتارهای نابهنجار و ضداجتماعی دارد.

🔺 به همین منظور دادگاه، آزاده صمدی را مکلف کرده تا به روان‌شناس مراجعه کند و بیماری شخصیتی خودش را درمان نماید. همچنین تا پایان دوره درمان باید ماهی یک مرتبه گواهی سلامت روانی خود را به دادگاه ارائه دهد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *