اخبار ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
به گزارش «حرفی‌نو»

علیرغم حواشی و مخالفت‌ها حضور گلزار و رشیدپور در شبکه سوم تلویزیون جدی‌تر شد.

همانگونه که پیش از این حرفی‌نو گمانه‌زنی کرده بود محمدرضا گلزار قصد همکاری با جواد فرحانی یکی از تهیه‌کنندگان شبکه سه و تهیه‌کننده برنامه ستاره‌ساز را دارد. فرحانی گفته: «پانتولیگ» یک مسابقه تلویزیونی با محوریت پانتومیم و با اجرای محمدرضا گلزار است که شرکت‌کنندگانش در قالبی جذاب و سرگرم کننده با هم رقابت می‌کنند.

 مجری طرح برنامه «سیم آخر» شبکه سه نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری ایرنا گفت: سری جدید مسابقه سیم آخر با اجرای رضا رشیدپور و با طراحی جدید در مدل مسابقه و همین‌طور دکور و محتوای جدید در حال تولید است و به زودی روی آنتن تلویزیون خواهد رفت.

 گفتنی است وحید جلیلی قائم‌مقام و رئیس کارگروه تحول صداوسیما چند ماه پیش در گفت‌وگو با ماهنامه سوره و در واکنش به حضور یا عدم حضور برخی از سلبریتی‌های هنجارشکن در تلویزیون گفته بود:

 «شما نگران چه چیزی هستید؟! نگران حذف هستید؟! چطور اگر شما به مدت چهل سال، پنجاه درصد جمعیت کشور را سانسور کنید، هیچ اشکالی ندارد؛ ولی اگر یک سلبریتی که بیست سال روی آنتن بوده، شش ماه نیاید همه از بسیج دانشگاه شریف تا رسانه‌های جبهه فرهنگی انقلاب سروصدا می‌کنند؟!… همین ادبیات انتقادی حاکم تحت عنوان «نظریه جذب» این بلا را سر مدیریت فرهنگی جمهوری اسلامی آورد.

 شما سلبریتی را فقط مجری و بازیگر تعریف کردید که این اشتباه است. اتفاقا رسانه باید نسبت خود را با جامعه پیرامونی و زنده ایران برقرار کند و فقط بازیگر و مجری چهره نشوند. در قاب تلویزیون باید از ظرفیت‌هایی که در حوزه، دانشگاه، نشر، مراکز هنری، منبرها و… هست استفاده کنید… مزیت نسبی شما این است که حرف خود را بیان کنید. این‌که روی ایران، روی اسلام، روی هویت و فرهنگ ایرانی، اسلامی و انقلاب اسلامی تأکيد و تمرکز کنید.»

 اصرار مدیران کنونی صداوسیما بر عدم حضور تعداد زیادی از سلبریتی‌های ضد هنجار و اداره تلویزیون با یک روش جدید ملی و هویتی باعث شد رهبری، نظام و نخبگان فرهنگی به این افراد اعتماد کنند و سکان اداره رسانه ملی را به دستشان بسپارند تا مسیر جدید تجربه شود. افرادی که اکثرشان از بیرون مجموعه صداوسیما و بدون یک روز سابقه فعالیت در رسانه ملی وارد این مجموعه شدند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *