اخبار ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
مهران رجبی بازیگر و مجری تلویزیون:

توهین‌‌هایی که به من می‌کنند دلیلش علاقه به انقلاب و عشق به اهل بیت است/ اگر مثل من اهل بیتی باشید مورد هجمه قرار می‌گیرید/ با دو نفر از توهین‌کنندگان بعد از دستگیری صحبت کردم، پول می‌گرفتند تا به من توهین کنند

مهران رجبی بازیگر و مجری صداوسیما: به تعبیر آقای قمشه‌ای اعمال آدمی باید طوری باشد که در طبقی بگذارید و در بازار راه بروید و از آن خجالت نکشید.

اگر کسی به من توهین می‌کند من یقینم بر این است که خط توهین باطل است و اصلاً نباید به آن بپردازیم. اصلا توهین نداریم. یا این حرف ما غلط است یا درست؛ خیلی نمی‌توان به فضای‌مجازی اتکا کرد و به آن پرداخت.

من در فضایی دیگر یا همان فضای حقیقی می‌ایستم و صحبت می‌کنم. چون می‌دانم در روبرو کسی توهین نمی‌کند و توهین برای فضای‌ مجازی است.

حمله‌ها و توهین‌ها هم به‌خاطر همکاری با تلویزیون و رسانه‌های حاکمیتی است هم به‌خاطر عشق به انقلاب و اهل‌بیت. این‌ها از هم جدا نیستند.

ما می‌گوییم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران؛ چیزی که در صداوسیما وجود دارد همین اعلام و ارادت و عزاداری برای اهل‌بیت است؛

فرقی نمی‌کند چه شما بیایید کار کنید در صداوسیما و چه اهل‌بیتی باشید در هر دو صورت مورد هجمه قرار می‌گیرید.

واقعاً از طرف مردم ما این هجمه‌ها و توهین‌ها و ناسزاها اتفاق نمی‌افتد. یک عده جوانِ ساده‌اند که جوّگیرند که سرِ ۱۰ دقیقه با آنها صحبت کردم و معذرت‌خواهی کردند.

یک عده هم هستند که پول می‌گیرند و این کار را انجام می‌دهند. من با دو نفر از آنها بعد از دستگیری‌هایشان صحبت کردم که صاحب پیج‌هایی در اینستاگرام بودند. توضیح دادند که این توهین‌ها و هجمه‌ها را انجام می‌دهند و بابت آن حق‌الزحمه می‌گیرند.

خدا را شاهد می‌گیرم سرِ سوزنی این اتفاقات و توهین‌ها من را ناراحت نمی‌کند؛ چون می‌دانم چه کار می‌کنم. من که ۱۲ ساله نیستم که کاری کنم بعد بابت آن پشیمان بشوم و عذرخواهی کنم. آن معاند را می‌شناسم و آن سنای امریکا و منافقین را هم می‌شناسم. می‌دانم که سواری می‌گیرند از برخی گرفتاری که در داخل داریم.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *