اخبار ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
نعیمه نظام‌دوست بازیگر تلویزیون:

بازیگران زیادی از بی کاری و بی‌پولی افسرده می‌شوند/ همیشه تعدادی از بازیگران بیکار در خانه هستند، تقسیم کار درستی صورت نمی‌‌گیرد/ کارگردانی را می‌شناسم که الان مسافرکشی می‌کند، مسئولین هم فقط به فکر حاشیه هستند

نعیمه نظام‌دوست بازیگر تلویزیون: دیروز با پژمان بازغی که در حال حاضر رئیس انجمن بازیگران است صحبت کردم که پیگیر حال آرش میراحمدی شد که مبتلا به سرطان پانکراس شده است و قرار بر این شد بیمه تکمیلی میراحمدی را درست کند.

بیشتر از بازیگران که به فکر همدیگر هستند، در این مواقع مسئولین باید به فکر باشند. باید به فکر باشند تا بازیگری که دغدغه بیماری پیدا می‌کند مشکلات مالی بیشتر اذیتش نکند. بسیاری از بازیگران از بی کاری و بی پولی به سمت افسردگی سوق داده می‌شوند.

این درست نیست که همیشه تعدادی از بازیگران بیکار در خانه هستند. باید تقسیم کار صورت گیرد تا به همه بازیگران کار برسد نه این که تنها تعدادی از بازیگران نقش‌ها را بر عهده داشته باشند.
باید مدیریت باشد تا به یک نفر در سال چند تا کار نرسد و نفر دیگر بیکار باشد. متاسفانه زمانی هم که کار هست پول نیست.

مسئولین بیش از اینکه به فکر مشکلات عوامل سینما باشند به فکر حاشیه هستند. چرا باید بازیگری چند سال بیکار باشد. کسی که ۳۰ سال است زندگی خود را پای این حرفه گذاشته چرا باید الان بیکار باشد و از خرج زندگی خود بر نیاید. کارگردانی را می‌شناسم که در حال حاضر مسافرکشی می‌کند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *