اخبار ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - 12 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
رئیس‌جمهور ایران:

رسانه‌های مستقل خودشان را در مقابل سیستم رسانه‌ای غرب دست کم نگیرند/ غرب با کمک رسانه‌های خود به دنبال آن است که اخبار ساختگی و اتهام‌هایش را به جوامع بشری تحمیل کند

سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در جمع تعدادی از بانوان خبرنگار: ممکن است شما بگویید که غربی‌ها دارای رسانه‌های فراگیری هستند و صدای بلندی دارند اما ما معتقدیم رسانه‌های مستقل و شما خبرنگاران می‌توانید در روشنگری نقش بسیار مهمی داشته باشید.
موضوعی که می‌تواند با هم افزایی و همراهی شما خبرنگاران محقق شود و صداهای بلندی در جهان اتفاق بیفتد لذا شما خودتان را و رسانه‌های مستقل را دست کم نگیرید.

رسالت صحیح آن است که روایت صحیح را به مردم منتقل کنیم و راویان مزدور و روایت‌های ناصحیح را کنار بگذاریم و نگذاریم که آنها ادراک غلط را در ذهن مردم شکل دهند.

غرب با کمک رسانه‌های خود به دنبال آن است که اخبار ساختگی و اتهام‌هایش را به جوامع بشری تحمیل کند. در حالی که بیان و قلم اصحاب رسانه نقش مهمی دارد برای آنکه واقعیات را به جامعه بشری منتقل کند این چیزی است که آمریکایی‌ها و مغرب زمین آن را نمی‌خواهند زیرا آنان ادامه سلطه‌گری خود را در جهل مردم می‌دانند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *