اخبار ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - 12 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
علی ملاقلی‌پور کارگردان سینما:

سران اسرائیل بزرگ‌ترین نژادپرستان تاریخ هستند/ اسرائیل اصلا مردم بومی ندارد که حماس آن‌ها را کشته باشد، این یهودی‌ها از کشورهای دیگر برای مردم‌سازی به این منطقه آمده‌اند/ اینجا جنگ دو ملت را نداریم، مردم فلسطین با تفکر صهیونیسم می‌جنگند

علی ملاقلی‌پور نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون با انتشار یک استوری و بازنشر دو پست قدیمی درباره منازعه میان اسرائیل و فلسطین نوشت: برخی اخبار بی‌بی‌سی (BBC) و وی‌اوای (VOA) نوشتند در حملات حماس اتباع کشورهای مختلف در اسرائیل کشته شدند.

 مسئله اینجاست اگر کسی تاریخ را از هر طرف دعوا خوانده باشد می‌داند اسرائیل مردم بومی ندارد، همه اتباع هستند سال‌هاست از تمام دنیا یهودی‌ها را می‌گیرد تا مردم‌سازی کند.

 علتی که اسرائیل واقعا کشور نیست همین ماجراست. در واقع یک جمعیت پراکنده هستند و بر اساس تئوری‌های تئودور هرتزل به اینجا آمده‌اند و با درگیری و کشتار فلسطین را گرفته‌اند.

 اینکه برخی می‌گویند اسرائیلی‌ها به سرزمین اجدادی‌شان برگشتند این هم ار نظر تاریخی درست نیست. چون قوم موسی و بنی اسرائیل اهل مصر بودند نه فلسطین.

 اینجا جنگ دو ملت و دو کشور را نداریم. جنگ مردم فلسطین با تفکر تئودور هرتزل (صهیونیسم) است. سران اسرائیل شاید بزرگ‌ترین نژادپرستان تاریخ هستند. آن‌ها با کشتار فلسطینیان و اعرابی که مخالف سکنی گزیدن یهودیان بودند شرایط بروز و ظهور تفکر ذهنی تئودور هرتزل را فراهم کردند روئسای جمهور اسرائیل اکثرا جزو سر دسته‌های گروه‌های تروریستی هستند. کشوری که با حمایت انگلیس، فرانسه، شوروی، آمریکا، آلمان و … پا گرفت.

 جمعی که آنقدر قومیت‌گرایی افراطی و رادیکال در آنها موج می‌زند که حتی وقتی انگلیسی‌ها به‌عنوان داور میان فلسطینی‌ها و صهیونیست‌ها آمدند تا با دو نیم کردن خاک و حق سکونتدادن به صهیونیست‌ها باعث صلح موقت شوند، گروه‌های تروریستی اسرائیل، هیات انگلیسی را در هتلشان منفجر کردند و به چیزی به جز فتح و غصب كل سرزمين قائل نبودند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *