اخبار ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
به گزارش «حرفی‌نو»

تغییرات در بنیاد سینمایی فارابی/ جوادی چند روز پس از اظهار بی‌اطلاعی به شکل عجیبی برکنار شد/ مجید زین‌العابدین مدیرعامل فارابی شد

در حکم زین‌العابدین به تجربه مدیریت فرهنگی و روحیه انقلابی و جهادی او استناد شده و از او خواسته شده برنامه‌های پنج ساله سازمان سینمایی را اجرا کند.

رئیس سازمان سینمایی کشور و رئیس هیات امنای بنیاد سینمایی فارابی طی حکمی مجید زین‌العابدین را به سمت مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی منصوب کرد.

 در حکم زین‌العابدین به تجربه مدیریت فرهنگی و روحیه انقلابی و جهادی او استناد شده و از او خواسته شده برنامه‌های پنج ساله سازمان سینمایی را اجرا کند.

 زین‌العابدین دانش آموخته روابط بین‌الملل است و در سال‌های گذشته ریاست شبکه‌های یک، سه و پنج سیما، بنیاد فرهنگی هنری رودکی و در آخرین جایگاه، دستیاری و مدیرکلی حوزه وزارتی وزیر فرهنگ را بر عهده داشت.

 چند روز قبل سید مهدی جوادی، مدیرعامل سابق فارابی در گفت‌وگو با حرفی‌نو از برکناری‌ خودش اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت از سمت وزیر یا رئیس سازمان سینمایی هیچ صحبتی درباره برکناری او مطرح نیست.

 با توجه به عدم رضایت فعالان حوزه سینما از انتصاب جوادی و فعالیت او در حوزه تولید پوشاک زنان پیش از ورود به بنیاد فارابی و عملکرد ضعیفش بنظر می‌رسد مسئولان وزارت ارشاد با هماهنگی قبلی اما بدون اطلاع جوادی اقدام به کنار گذاشتن او کرده‌اند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *