اخبار ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
مداح و روضه‌خوان سرشناس:

امروز بین مداحان دهه هفتادی و دهه هشتادی دیگر روضه‌خوان و مناجات‌خوان وجود ندارد/ مداحی استودیویی، هیئت را با سرعت به پایان خودش نزدیک می‌کند

دکتر میثم مطیعی مداح و روضه‌خوان سرشناس در انتقاد از وضعیت ناراحت‌کننده هیئت‌های مذهبی: مسجدهای کشور ما که اصلا نگاه تمدنی ندارند، مردم هم که اهل مطالعه و پژوهش در دین نیستند پس هرچه داریم همین هیئت‌هاست که در معرض نابودی است.

دکتر میثم مطیعی مداح و روضه‌خوان سرشناس در انتقاد از وضعیت ناراحت‌کننده هیئت‌های مذهبی: مجبور شده‌ایم که برخی حرف‌ها را بزنیم. آینده بسیار بسیار خطرناکی در انتظار هیئت‌های مذهبی است.
🔺 مسجدهای کشور ما که اصلا نگاه تمدنی ندارند، مردم هم که اهل مطالعه و پژوهش در دین نیستند پس هرچه داریم همین هیئت‌هاست که در معرض نابودی است.
🔺 هیئت‌های عزاداری سرنوشت بسیار خطرناکی دارند. اگر روزی من مرده بودم این حرفم را بخاطر بیاورید و آن آینده خطرناک را خواهید دید. یادتان باشد که من این هشدار را دادم.
🔺 مداحی استودیویی هم که هیئت را با سرعت به پایان خودش نزدیک می‌کند و هیئت را تحویل خوانندگان می‌دهد. اگر صد سال بعد دیدید کلا بساط هیئت برچیده شده و بجایش کنسرت برگزار می‌شود تعجب نکنید.
🔺 پس با این آینده و دوران خطرناکی که در انتظار هیئت‌ است، قدر هیئت‌هایتان را بدانید. پابند هیئت‌هایتان باشید و اجازه تغییر را ندهید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *