اخبار ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
معاون رئیسی در امور زنان و خانواده:

توقعات جوانان از تشکیل خانواده بحران‌های اجتماعی بزرگی ایجاد کرده، باید جلوی اسراف را بگیریم/ نوجوانانی که در اغتشاشات دستگیر شدند تحت تأثیر بازی‌های رایانه‌ای بودند

انسیه خزعلی: در حال حاضر با چالش جمعیتی مواجه‌ایم و تا وقتی بنیان خانواده محکم و به خوبی هدایت نشود نمی‌توان به این امید داشت که در دهه‌های آینده بتوانیم در منطقه حرف اول را بزنیم.

انسیه خزعلی معاون ابراهیم رئیسی در امور زنان و خانواده: ما باید پای “خانواده” بایستیم و با خانواده‌های انحرافی که دارند تحمیل می‌کنند، “خانواده” را از درون از هم نپاشیم.

🔺 در حال حاضر با چالش جمعیتی مواجه‌ایم و تا وقتی بنیان خانواده محکم و به خوبی هدایت نشود نمی‌توان به این امید داشت که در دهه‌های آینده بتوانیم در منطقه حرف اول را بزنیم.

🔺 توقعاتی که از تشکیل خانواده در ذهن جوانهای ما است باعث شده با این وضعیت روبرو باشیم که بخشی از آن اقتصادی و بخشی دیگر فرهنگی است. باید از اسراف جلوگیری و در این راه فرهنگ سازی کنیم. امکان این امر با کار جمعی و مردمی ممکن است.

 در اغتشاشات دیدیم اکثر نوجوانانی که دستگیر شدند مشغول بازی‌های رایانه‌ای بودند که بسیاری از تاثیرات و تاثرات که در جامعه شاهد آن بودیم به خاطر این مساله بود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *