سینما ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
سیروس الوند کارگردان سینما:

مطالبی که راجع به وجه پنهان شخصیت پرویز پرستویی گفته می‌شود حقیقت دارد، رابطه او با بخش مالی یک فیلم (سرمایه‌گذار و اسپانسر) گرم‌تر و محکم‌تر است

سیروس الوند: پرویز پرستویی فیلم لس‌آنجلسی بازی کرد که در شأن او نبود، در فیلم مطرب دستمزد چرب‌تر گرفت تا آواز بخواند

سیروس الوند کارگردان سینما خطاب به پرویز پرستویی: هرگز باور نمی‌کردم آنچه را که گهگاه از همکاران درخصوص وجه پنهان شخصیت شما می‌شنیدم، حقیقت داشته باشد که متأسفانه دارد. در سال‌های اخیر رابطه‌ی شما با بخش مالی یک فیلم (سرمایه‌گذار و اسپانسر) گرم‌تر و محکم‌تر است.

🔺 زمانی که قرار شد در فیلم آنجا، همان‌ ساعت بازی کنید، گرفتار فیلمی لس‌آنجلسی بودید و همه بر این باور بودند که آن فیلم در شأن پرویز پرستویی نبود. بعد هم رفتید سراغ فیلم مطرب که دستمزد چربی به شما دادند و خوشبختانه مخاطبان آواز خواندن شما را هم دیدند. پیشنهاد آوردن سرمایه‌گذار را شما دادید.

🔺 شما سر دستمزد چانه زدید و صدمیلیون بیشتر از قراری که داشتیم درخواست کردید و من در حضور سرمایه‌گذار تازه‌نفس که حضورش می‌توانست موتور فیلم را راه بیندازد، چاره‌ای جز پذیرش نداشتم. اسپانسر را هم شما پیشنهاد کردید. من اصلاً ایشان را نمی‌شناختم.

🔺 پنج درصد از سهم خود را به فارابی فروخته‌ام و خرج فیلم کرده‌ام. آقای شایسته و آقای قندی کاملاً در جریان هستند. حالا شما یقه‌ی بنده را گرفته‌اید که چی؟ صدمیلیون تومانتان را می‌خواهید. بنده حاضرم تقدیم کنم. اصلاً تمام سهم من از این فیلم مال شما و آقای سرمایه‌گذار. فقط بدهی‌های فیلم را به اشخاص بدهید.

🔺 به نظر می‌رسد آن دفعه که در آمریکا به خبرنگاری که از شما یک سؤال پرسیده بود، حمله کردید و با مشت تهدیدش کردید به دهانتان مزه کرده. شما همیشه صاحب‌عزای همه‌ی هنرمندان فوت شده بودید. از خسرو شکیبایی گرفته تا ناصر ملک‌مطیعی./ خبرآنلاین

🔺 گفتنی است پرویز پرستویی چند روز قبل، پس از مراسم بزرگداشت سیروس الوند در یک پست اینستاگرامی تند مدعی شد با وجود اینکه تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار را به فیلم سینمایی سیروس الوند آورده اما الوند طلب او از بودجه فیلم را نمی‌دهد و تمایلی به اکران فیلم ندارد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *