اخبار ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
به گزارش «حرفی‌نو»

افسانه بایگان نیز از طرف قوه قضائیه بیمار روانی شناخته شد؛ این بار بیماری شخصیت ضد خانواده

بدیهی است صدور احکام مشابه فوق منجر به تخریب شدید و بازیچه قرار گرفتن مفهوم حجاب، جلب ترحم و مظلومیت برای بازیگران کشف حجاب کرده و تخریب وجهه منطقی و عقلانی دستگاه قضایی کشور خواهد شد.

در هفته‌ای که گذشت اعلام حکم آزاده صمدی بازیگر سینما و تلویزیون که از طرف قاضی دادسرای رسانه بیمار شخصیتی شناخته شده و به مسدود شدن سیم‌کارت‌ها، ممنوعیت استفاده از فضای مجازی و مراجعه به روان‌شناس برای درمان بیماری روانی متهم شده بود حواشی زیادی ایجاد کرد.

 اعلام چنین حکمی توسط سیستم رسانه‌ای قوه قضائیه و اصرار این دستگاه به بیماری روانی آزاده صمدی به علت کشف حجاب مورد انتقاد بسیاری از مردم، کارشناسان و حتی تعدادی از مسئولان دولتی مانند عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی قرار گرفت.

 با گذشت کمتر از یک هفته از حکم پرحاشیه قبلی، افسانه بایگان بازیگر سینما و تلویزیون نیز به احکام مشابهی محکوم شده است.

 ۲ سال ممنوع‌الخروجی از کشور، ۲ سال حبس تعزیری که به مدت ۵ سال تعلیق شده، مراجعه هفتگی به مراکز رسمی روان‌شناسی، مطالعه و خلاصه‌سازی دست‌نویس برخی کتب (احتمالا با موضوع اهمیت حجاب) با مهلت ۲ ماهه و ممنوعیت استفاده از فضای مجازی از طریق مسدود کردن خطوط همراه و ثابت، احکام قضایی افسانه بایگان هستند.

 گفتنی است افسانه بایگان در هفته‌های گذشته با اتهام عدم رعایت حجاب و زیر پا گذاشتن عفت و حیای عمومی به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد.

 اما در فضای مجازی به این جلب اعتراض کرد و گفت شدیدا به قوانین کشور پایبند است و تنها با کلاه در محافل عمومی حاضر شده است. کما اینکه در فیلم و سریال‌های زیادی نیز با به سر داشتن کلاه و همین حد از حجاب بازی کرده است.

 بدیهی است صدور احکام مشابه فوق منجر به تخریب شدید و بازیچه قرار گرفتن مفهوم حجاب، جلب ترحم و مظلومیت برای بازیگران کشف حجاب کرده و تخریب وجهه منطقی و عقلانی دستگاه قضایی کشور خواهد شد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *