اخبار ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
بیوک میرزایی، بازیگر و صداپیشه پیشکسوت:

رادیو سرِ ماه به کارمندانش ۴ تومان حقوق می‌دهد ولی به یک بازیگر برای چند دقیقه حضور در برنامه تلویزیونی ۱۰ میلیون می‌دهند/ هر روز ۴ سریال از تلویزیون پخش می‌شود که مردم هیچ کدام را نگاه نمی‌کنند

بازیگر پیشکسوت تلویزیون: سینما درگیر باندبازی است، ۱۰ بازیگر هستند که در همه فیلم‌ها حضور دارند

بیوک میرزایی بازیگر و صداپیشه تلویزیون و رادیو: آنقدر کارهای الکی و بی‌کیفیت پیشنهاد می‌شود که حتی با وجود نیاز مالی هم آدم نمی‌تواند حضور در آن‌ها را قبول کند.

 واقعیت این است که معاش آدم از طریق کار در رادیو هم تأمین نمی‌شود و به همین دلیل گاهی هم مجبور می‌شویم کارهایی که از نظرمان چندان ایده‌آل نیستند را هم قبول کنیم و در آن‌ها کار کنیم.
 واقعاً دستمزدهایی که در رادیو می‌دهند، قابل قیاس با کار در تلویزیون نیست. اگر به‌صورت شبانه‌روزی هم در رادیو کار کنید، سر ماه ۴ تا ۵ میلیون تومان پول به شما می‌دهند اما با یک حضور چند دقیقه‌ای به‌عنوان مهمان در یک برنامه تلویزیونی می‌توانید همین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان را دریافت کنید

کارهای سینمایی هم گرفتار باندبازی است و هر کس گروه خودش را دارد. همین الان اگر رصد کنید، می‌بینید ۸ الی ۱۰ نفر بازیگر هستند که در همه فیلم‌ها حضور دارند.

 این‌ها ارتباطاتی شبه‌مافیایی براساس رفاقت‌ها و دوستی‌های خود در سینما دارند و با زدوبند در فیلم‌ها حضور پیدا می‌کنند و به راحتی به دیگران فضای کار نمی‌دهند.

 به‌صورت روزانه سه الی چهار سریال دارد از تلویزیون پخش می‌شود اما مردم آن‌ها را نگاه نمی‌کنند. انگار قصه‌های این سریال‌ها هیچ اوج و فرودی ندارد و دنبال کردن آن جذابیتی برای مخاطب ندارد.

 برخی از این بازیگران جوان، اسپانسرهای گردن‌کلفتی را پشت خود دارند. حتی برخی از آن‌ها قرار و مدار می‌گذارد که مثلاً در فضای رسانه اعلام شود فلان بازیگر دستمزد میلیاردی گرفته است اما تهیه‌کننده بیش از ۲۰۰ میلیون تومان به او نمی‌دهد! بالاخره یک فیلم باید فروش هم داشته باشد تا سرمایه‌گذار به سود برسد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *