اخبار ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
محمد قاصد اشرفی مدیر سینما «ماندانا»:

به‌خاطر حجاب یک دختر نوجوان ۴۵ روز است که سینما ماندانا با خسارت گسترده پلمپ است و مسئولان حتی با من صحبت هم نمی‌کنند/ دادستانی که مسئول پرونده است یا در محل کارش نیست و یا حاضر نمی‌شود با من جلسه بگذارد

به گزارش حرفی‌نو، محمد قاصد اشرفی مدیر سینما «ماندانا» و رئیس انجمن سینماداران گفته: سینما ماندانا بعد از گذشت بیش از ۴۵ روز همچنان در وضعیت بلاتکلیف قرار داد و پلمب آن لغو نشده است!

 این مجموعه با ۲۲ پرسنل و ۸ فیلمی که در جدول اکران خود دارد، از فعالیت محروم است. این توقف فعالیت هم تا همین امروز خسارت جبران‌ناپذیری برای ما به همراه داشته است.  دادستانی که می‌گویند مسئول این پرونده است در این مدت یا در محل کارش حضور نداشته یا طی ۴۵ روز گذشته حتی برای یک نوبت هم به ما وقت ملاقات و گفتگو نداده است.

 اصلاً فرض را بر این بگذاریم که من یک مجرم هستم، آیا نباید کسی من را به حضور بپذیرد و درباره تخلفی که کرده‌ام بازخواستم کند؟ لااقل یک نفر از من سوال کند که چه اتفاقی در این مجموعه افتاده است؟ شاید ما هم بفهمیم!

 آنچه شنیدم مربوط به کشف حجاب یک دختر نوجوان بوده است! غیر از این مورد هیچ توضیح دیگری به ما نداده‌اند!

 بر فرض هم اگر چنین اتفاقی در مجموعه ما رخ داده است، متوجه این برخورد نمی‌شوم. چرا هیچ توضیحی درباره تخلف صورت گرفته و تاوان آن به ما نمی‌دهند؟

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *