اخبار ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
به گزارش «حرفی‌نو»:

پردرآمدترین بازیگران هالیوود برای کمک به اعتصاب هنرمندان وارد میدان شدند/ خطر تعطیلی هالیوود جدی‌تر از همیشه

پردرآمدترین بازیگران هالیوود، از جمله مریل استریپ و اپرا وینفری، هر یک حداقل یک میلیون دلار به برنامه کمک‌رسانی اضطراری به اعتصاب‌کنندگان اهدا کرده‌اند. انجمن بازیگران به این ترتیب تاکنون بیش از ۱۵ میلیون دلار از بازیگران پردرآمد هالیوود کمک مالی دریافت کرده تا به هنرمندانی که در جریان اعتصاب بازیگران با مشکلات اقتصادی روبه‌رو هستند کمک کند.

 جورج کلونی، مت دیمون، لئوناردو دی کاپریو و نیکول کیدمن از جمله کسانی هستند که یک میلیون دلار یا بیشتر اهدا کرده‌اند. انجمن بازیگران بنیادی غیرانتفاعی است که از سال ۱۹۸۵ تاسیس شده است و اکنون با حمایت بازیگران پردرآمد تلاش می‌کند تا اعتصابی که تولید در هالیوود را تا حد زیادی متوقف کرده، ادامه دهد.

 مریل استریپ بازیگر سرشناس آمریکایی که سه مرتبه برنده جایزه اسکار شده با انتشار بیانیه‌ای نوشت: ما با هم در برابر این شرکت‌های قدرتمند که می‌خواهند انسانیت، کرامت انسانی و حتی انسان‌ها را از حرفه ما خارج کنند، خواهیم ایستاد.

 اعضای انجمن بازیگران در ماه جولای پس از اینکه نتوانستند با استودیو‌ها و پخش کننده‌ها برای تنظیم قرارداد جدیدی که حق بازیگران در آن رعایت شده باشد به توافق برسند، مانند انجمن نویسندگان آمریکا وارد اعتصابی شدند که هر روز جدی‌تر و پرجمعیت‌تر از روز قبل می‌شود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *