اخبار ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
اختصاصی «حرفی‌نو»

بازگشت گلزار و رشیدپور به تلویزیون منتفی شد/ توبیخ مدیرانی که برای این اتفاق برنامه‌ریزی کردند

وحید جلیلی، قائم‌مقام و رئیس کارگروه تحول صداوسیما نیز بارها در گفت‌وگو با رسانه‌ها و به انحای مختلف گفته بود دوران حضور سلبریتی‌هایی مانند رشیدپور و گلزار در تلویزیون تمام شده است‌.

منبع موثقی از مجموعه سازمان صداوسیما به خبرنگاران «حرفی‌نو» اطلاع داد پروژه بازگشت رضا رشیدپور و محمدرضا گلزار که توسط تیم علی فروغی، رئیس شبکه سه مدیریت می‌شد با شکست مواجه شده است.

 «حرفی‌نو» مطلع شده‌ مدیران ارشد صداوسیما پس از اطلاع از پروژه بازگشت رشیدپور و گلزار و حواشی توئیت محمدرضا شهبازی و فحاشی مدیر شبکه سه، مستقیما به موضوع ورود کرده و پس از تعطیلی این پروژه، به دنبال روش مناسبی برای توبیخ مدیران شبکه سه هستند.

 مشخص است برخی مواضع رضا رشیدپور در خصوص حوادث پاییز سال گذشته که تا زمان پلمپ رستوران او در کیش ادامه داشت مورد پسند مدیران ارشد صداوسیما نیست.

 حضور محمدرضا گلزار در تلویزیون نیز به‌عنوان یک سلبریتی نماد بی‌بندوباری خصوصا پس از نمایش و شوی عروسی آریایی در فضای مجازی از منظر مدیران رسانه ملی می‌تواند ترویج سبک زندگی او باشد.

 وحید جلیلی، قائم‌مقام و رئیس کارگروه تحول صداوسیما نیز بارها در گفت‌وگو با رسانه‌ها و به انحای مختلف گفته بود دوران حضور سلبریتی‌هایی مانند رشیدپور و گلزار در تلویزیون تمام شده است‌.

 علی فروغی قبلا در جواب علت میدان دادن به این دو نفر گفته بود رابطه صمیمانه و بسیار دوستانه‌ای با رشیدپور دارد و همچنین گلزار دارای تعلقات دینی است. باید دید جزئیات توبیخ مدیران شبکه سوم تلویزیون که خبرش از صداوسیما می‌آید به چه نحوی خواهد بود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *