اخبار ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
حرفی‌نو گزارش می‌کند:

وحید جلیلی، سه سال قبل از ورود به صداوسیما: نباید اجازه دهیم این سلبریتی‌ها که برخوردار از بیشترین رانت و تجمل هستند در رسانه حاضر شوند و از قدرت رسانه‌ای استفاده کنند

وحید جلیلی قائم مقام فعلی سازمان صداوسیما سال 97 در برنامه ثریا می‌گوید: سلبریتی‌های بی‌هویت و رانت‌خوار که در رفاه‌ مست هستند ترویج‌کننده مصرف و ریشه اصلی مشکلات ما هستند/ نباید اجازه دهیم این سلبریتی‌ها که برخوردار از بیشترین رانت و تجمل هستند در رسانه حاضر شوند و از قدرت رسانه‌ای استفاده کنند چرا قوه قضائیه به‌خاطر تبعات مواضع سلبریتی‌ها بازخواستشان نمی‌کند؟!

 

این یکی از صدها اظهارنظر و حملات تند وحید جلیلی به افرادی نظیر محمدرضا گلزار و رضا رشیدپور است که امروز آماده حضور دوباره در صداوسیما می‌شوند.

 گفتنی است وحید جلیلی دو سال قبل با انتقادات مکرر به حضور سلبریتی‌ها در تلویزیون و شعار اینکه می‌تواند با یک روش جدید، ملی و هویتی رسانه ملی را اداره کرد مدیران سابق صداوسیما را کنار زد و با حلقه پیرامونی خود از بیرون صداوسیما وارد این مجموعه شد.

 بازگشت گلزار به‌عنوان مروج سرمایه‌داری زرد و لمپنیسم و رشیدپور با مواضعی که پاییز سال گذشته اتخاذ کرد به تلویزیون، حواشی زیادی در پی داشت.

تهیه‌کننده برنامه سیم آخر شبکه سوم سیما در رابطه با حضور رضا رشیدپور در این برنامه دیروز گفت:

 پشتیبانی رئیس رسانه ملی، قائم مقام سازمان صداوسیما و همین‌طور معاون سیما و تصمیم این عزیزان برای تولید و پخش سری جدید سیم آخر، باعث دلگرمی عوامل تولید شده است و از این جهت از آقایان جبلی، جلیلی و برمهانی سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *