اخبار ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
به گزارش «حرفی‌نو»:

محمدرضا زائری از کتابخانه ملی رفت و رایزن فرهنگی ایران در الجزایر شد

 زائری در دهه ۱۳۷۰ خانه روزنامه‌نگاران جوان و هفته‌نامه خانه را منتشر کرد که پس از مدتی تعطیل شد و زائری به‌خاطر برخی مطالب که در این هفته‌نامه منتشر شده بود مدتی به زندان افتاد. او چند روز قبل توسط سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به‌عنوان رایزن فرهنگی ایران در کشور الجزایر منصوب شد.

علیرضا مختارپور، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ضمن قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا زائری در مدت زمان مسئولیت او به‌عنوان رئیس اندیشگاه فرهنگی این سازمان، انتصاب او را به‌عنوان رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در جمهوری دموکراتیک خلق الجزایر تبریک گفت.

محمدرضا زائری از دی‌ماه سال ۱۴۰۰ طی حکمی از سوی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به عنوان رئیس اندیشگاه فرهنگی این سازمان انتخاب شد و در شهریور سال جاری به عنوان رایزن فرهنگی جمهوری دموکراتیک خلق الجزایر منصوب شد.

محمدرضا زائری که مدرک کارشناسی ارشد روابط اسلام و مسیحیت از دانشگاه قدیس یوسف بیروت دارد در سال‌های اخیر با مدیریت ماهنامه مشهور خیمه، مدیریت مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) از بدو تأسیس و داشتن دیدگاه‌های متفاوت درباره حجاب شناخته می‌شود.

زائری همچنین در دهه ۱۳۷۰ خانه روزنامه‌نگاران جوان و هفته‌نامه خانه را منتشر کرد که پس از مدتی تعطیل شد و زائری به‌خاطر برخی مطالب که در این هفته‌نامه منتشر شده بود مدتی به زندان افتاد. او چند روز قبل توسط سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به‌عنوان رایزن فرهنگی ایران در کشور الجزایر منصوب شد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *