اخبار ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
سروش صحت کارگردان و مجری سابق تلویزیون:

کتاب‌باز محبوب‌ترین کاری بود که انجام داده‌ام/ نمی‌دانم چرا کتاب‌باز را تحمل نکردند، وقتی کاری به این پرمخاطبی را تعطیل می‌کنند دیگر نیاز به پیگیری ندارد/ انگیزه‌ و علاقه بازگشت به تلویزیون را ندارم، گاهی اوقات اتفاقاتی می‌افتد که شما دوست ندارید به خانه پدر و مادرتان بازگردید

سروش صحت بازیگر و کارگردان و مجری سابق تلویزیون: در حال حاضر پیشنهاداتی از سینما و پلتفرم‌ها دارم و تجربه کار در پلتفرم‌ها برای من تجربه جدیدی بود که اگر دوباره روزی شرایطش پیش بیاید باز هم با آنها کار می‌کنم.

فعلا که پیشنهادی از تلویزیون نداشتم. از جایی هم که هستم و اینکه دارم با پلتفرم‌ها و سینما کار می‌کنم، راضی هستم و خودم هم خوشحالم. نمی‌دانم چرا کتاب‌باز تحمل نشد و جلوی کتاب‌باز را گرفتند. هیچ‌وقت هیچ‌کس به من چیزی نگفت. کتاب‌باز محبوب‌ترین کاری بوده که انجام داده‌ام و جنس دیگری برایم داشته و دارد.

خیلی زیاد دوستش داشته‌ام و روی من و عقایدم بسیار تاثیر داشته است و وقتی چنین برنامه‌ای که مورد اقبال فراوانی قرار می‌گیرد و بدون توضیح قطع می‌شود، به‌نظرم پیگیری نیاز ندارد! الان نه پیشنهادی از سوی تلویزیون و نه خیال کارکردن در آن را دارم. درواقع انگیزه‌ای هم ندارم، چون برنامه‌ای داشتم که تمام شد و انگار یک چیزی برای من بریده شد.

برنامه کتاب‌باز با آن عنوان برای تلویزیون است. شاید روزی به شکل و شمایل دیگری کار کردیم، ولی این برند و عنوان برای تلویزیون است. درباره بازگشت به تلویزیون گاهی شرایط خانه پدر و مادر شما اگر مثل قبل هم باشد، دوست ندارید به آن خانه برگردید و دوست دارید در خانه خودتان زندگی کنید و من الان چنین شرایطی دارم.

هم من و هم ایمان صفایی ذهنی فانتزی نداریم و میانه‌ای هم با سوررئال نداریم. تازگی‌ها می‌شنوم که این‌طور است. چیزی که در ذهن ماست، همین است که در زندگی رئال برای آدم‌ها اتفاق می‌افتد. اینکه من دارم به چیزی نگاه می‌کنم، یک چیز دیگری هم یادم می‌آید یا شما که حرف می‌زنید، یک موسیقی برایم تداعی می‌شود، فکر می‌کنم این سوررئال نیست.

زمان سریال «پژمان» به اینکه یک فوتبالیست آمده بود ایراد می‌گرفتند یا در «ساختمان پزشکان» به شخصیت خانم شیرزاد خیلی‌ها ایراد می‌گرفتند. در «شمعدونی» که اعتراض‌ها بیشتر شده بود. در «لیسانسه‌ها» هم این‌ انتقادات بود و در «فوق‌لیسانسه‌ها» بیشتر هم شد. همیشه یک عده اولش دوست ندارند اما بعد دوست دارند ولی یک‌ عده هم هستند که هیچ‌گاه کار ما را دوست نخواهند داشت.

سریال‌های من درباره طبقه متوسط است چون خاستگاه اجتماعی خود من طبقه متوسط جامعه بوده و آن طبقه و مناسبات و جمله‌بندی و کلام‌شان را می‌شناسم. هر وقت قرار است در کارهایم طبقه بالاتر یا پایین‌تر را نشان دهم، دست و دلم می‌لرزد، چون طبقات بالا یا مرفه یا طبقات کمی ضعیف‌تر را کمتر می‌شناسم. به‌زودی یک فیلم سینمایی. موضوع این کار اخیر، بخشیدن است. در مورد این است که هیچ‌کدام از ما بی‌گناه نیستیم.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *