اخبار ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
محمدرضا نجارزاده مدیر سابق گروه اجتماعی شبکه سه:

جبلی با اینکه از ابتدا خبر داشت ولی با بازگشت گلزار و رشیدپور مخالفت کرد وگرنه وحید جلیلی از ما حمایت کرد و هنوز هم می‌گوید کار ما درست بود/ جریانی که الان در صداوسیما حاکم است از این وضعیت بی‌مخاطبی تلویزیون راضی است

محمدرضا نجارزاده از نزدیکان علی فروغی و مدیر سابق گروه اجتماعی شبکه سه که پس از بروز برخی حواشی و اختلافات بر سر بازگشت سلبریتی‌ها از شبکه سه اخراج شد در صفحه شخصی خودش درباره برخی از جزئیات آن اتفاق نوشت:

مخاطبان تلویزیون کم شده است و اینکه در یکی از برنامه‌های تلویزیون آن را به حوادث کل جهان ربط می‌دهند حرف اشتباهی است. این رویکرد خود تلویزیون است که می‌تواند مخاطب تلویزیون را کم و زیاد کند. دعوای میان علی فروغی و وحید جلیلی واقعیت ندارد و رابطه‌شان بسیار خوب است. برخی افراد سودشان در این اختلاف است و اتاق فکر مشترکی به دنبال ایجاد این دعوا هستند.

من بدون اجازه برای بازگشت گلزار و رشیدپور برنامه‌ریزی نکردم. گاهی اوقات میهمان یک برنامه را هم با پیمان جبلی چک می‌کنیم و حتی آیتم یک برنامه را هم شخص رئیس صداوسیما باید ببیند و چک کند. چنین چیزی در دوره آقای علی‌عسکری به این شدت وجود نداشت. پس من بدون هماهنگی با جبلی دنبال بازگرداندن گلزار و رشیدپور نبودم. شبکه سه با اختلاف بالا از شبکه‌های دیگر، پرمخاطب‌ترین شبکه تلویزیون است و در دوره مدیریت علی فروغی هیچ وقت دوم و سوم هم نشده است.

سازمان صداوسیما بدش نمی‌آید همه فکر کنند که من اخراج شده‌ام. قرار بود تکذیبیه بدهند و بگویند اینطور نیست ولی چنین کاری نکردند.

علی فروغی موفق‌ترین مدیر تلویزیون است. برنامه‌هایی که تولید کرده با اختلاف پرمخاطب‌ترین برنامه‌های چند سال اخیر تلویزیون است و رکوردهای شبکه سه را چند بار تا کنون جابه‌جا کرده است. او حزب‌اللهی و انقلابی هم هست و منتقدان او هرجا که سمت گرفتند نتوانستند مثل او موفق باشند. نگه داشتن او در تلویزیون جزء معدود اقدامات درست مدیریت صداوسیما در دوره اخیر بود.

در ماجرای بازگشت گلزار و رشیدپور آقای پیمان جبلی مخالفت کرد و نتیجه آن شد که دیدید وگرنه وحید جلیلی موافق و هم‌نظر ما بود. تصور بیرونی نسبت به وحید جلیلی به تفکر و شخصیت واقعی او شباهتی ندارد. او در ماجرای بازگشت گلزار و رشیدپور و سلبریتی‌های دیگر که مواضع فتنه‌ای نداشتند از ما حمایت کرد و هنوز هم می‌گوید نظر ما درست بوده است.

تلویزیون برای پرمخاطب‌ شدن نیاز به برنامه‌ها و تغییرات اساسی دارد که بتواند در کنار محتوا جذاب هم بشود. اما نگاه حاضر و حاکم در صداوسیما با این نظر متفاوت است و به‌خاطر همین هم از همین وضع موجود کم‌مخاطبی راضی است. باید زمان بگذر تا مشخص شود کدام تفکر درست بوده است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *