اخبار ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0
به گزارش «حرفی‌نو»

سهیل کریمی خطاب به شهردار تهران: آقای زاکانی! واداده‌ها و نفوذی‌ها در ‎شهرداری دارند زیر پایت را خالی می‌کنند/ ما با هیچ‌کس عقد اخوت نبسته‌ایم، تا جریان تندتر از این نشده بساط این فتنه‌جویان را از سفره‌ی انقلاب جمع کنید

مستندساز و روزنامه‌نگار خطاب به علیرضا زاکانی: با عدم رسیدگی به این موضوع و با این بهانه که حالا کار این جشنواره تمام شده یا این‌ها را ‎ضدانقلاب نکنید، از ما توقع ساکت ماندن نداشته باشید. ما در دفاع از انقلاب با هیچ‌کس عقد اخوت نبسته‌ایم. تا جریان تندتر از این نشده بساط این فتنه‌جویان را از سفره‌ی انقلاب جمع کنید.

سهیل کریمی، مستندساز و روزنامه‌نگار در خصوص انتصاب مجید قیصری، داستان‌نویس به‌عنوان دبیر جایزه داستان تهران نوشت:
 «آقای ‎زاکانی! واداده‌ها و نفوذی‌های مستقر در ‎شهرداری، دارند زیر پایت را خالی می‌کنند! داستان از آن‌جایی شروع شد که ‎مجید قیصری به‌عنوان دبیر جایزه داستان شهر تهران که اختتامیه‌ی آن در ١۴ مهر اعلام شده است معرفی شد.
 هم سابقه‌ فتنه‌گری این آدم و هم ترکیب هیأت داوران که هم‌چنان در صفحات مجازی‌شان خود را برانداز نظام می‌دانند جای بحث است.
 سال گذشته و در گرماگرم ‎فتنه هرزگی، جمعی تحت عنوان ‎نویسنده دو بیانیه علیه ‎جمهوری اسلامی و در دفاع از آن فتنه امضا و منتشر کردند.

 نکته حائز اهمیت وجود نام مجید قیصری در هر دو ‎بیانیه است و پافشاری این فرد بر فتنه‌انگیزی و همراهی با ‎براندازان و دشمنان جمهوری اسلامی. این ‎جماعت مذبذب و هرهری مذهب هم از توبره می‌خورند و هم از آخور، هم با دشمنان انقلاب هم‌سفره می‌شوند و هم سر سفره‌ی انقلاب به آن جفتک می‌اندازند.

 جناب زاکانی! این‌که یک چنین شخصی و یا برخی افراد گزیده شده برای ‎داوری، بدون برائت‌جویی از فتنه‌گری‌هاشان، توسط عوامل دست اندر کار شهرداری انقلابی ‎تهران، برای این رویداد ‎فرهنگی هنری منصوب می‌شوند، جدای از بی‌تدبیری، نشان از نفوذ افراد مسأله‌دار در دم و دستگاه شما دارد.

 برای جماعتی چون ما که همه چیزمان را وقف انقلاب کرده‌ایم، ‎سکوت و مماشات و اغماض، برابر است با پشت کردن به انقلاب ‎خمینی کبیر. پیش از این، مواردی را به مسؤولان مربوطه گوشزد کردم که قول بررسی داده بودند.

 ولی با عدم رسیدگی به این موضوع و با این بهانه که حالا کار این جشنواره تمام شده یا این‌ها را ‎ضدانقلاب نکنید، از ما توقع ساکت ماندن نداشته باشید. ما در دفاع از انقلاب با هیچ‌کس عقد اخوت نبسته‌ایم. تا جریان تندتر از این نشده بساط این فتنه‌جویان را از سفره‌ی انقلاب جمع کنید.»

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *