اخبار ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
به گزارش «حرفی‌نو»:

یک مدیر دیگر‌ از شبکه یک سیما‌ رفت/ اخباری که از اوضاع عجیب این شبکه حکایت می‌کند/ گروه‌هایی که مدیر ندارند و گروه‌هایی که افراد فاقد تخصص بر آن‌ها مدیریت می‌کنند

 امیدواریم مدیران ارشد و به ویژه شخص رئیس سازمان صدا و سیما هر چه زودتر تدبیری برای این وضعیت شبکه یک که شبکه ملی به شمار می‌رود، بیاندیشند و فکری به حال قدیمی‌ترین شبکه‌ی تلویزیونی ایران بکنند

به گزارش «حرفی‌نو» حجت احمدی زر که کارمند سازمان صداوسیما و کارگردان، تهیه‌کننده و برنامه‌ساز رسانه ملی است پس از کشمکش‌های فراوان از سمت خود به عنوان مدیر گروه فرهنگ، تاریخ و هنر شبکه یک کناره‌گیری کرد و رفت.

احمدی زر چند هفته پیش در یک پست اینستاگرامی نوشت: مومن یا رشد می‌کند و یا رشد می‌دهد، در غیر این صورت هجرت می‌کند که به معنای خداحافظی از شبکه یک بود. شنیده‌های خبرنگار «حرفی‌نو» حاکی از آن است که احمدی زر پس از اختلاف بر سر موضوعات مختلف با میثم مرادی بیناباج مدیر شبکه یک از سمت خودش استعفا داده است. به عنوان مثال یک ماه است پخش برنامه “فراز” که با موضوع تبیین مواضع رهبری و در گروهی که‌ او مدیریتش را بر عهده داشت، تولید می‌شد و توسط مرادی بیناباج متوقف شده است. گفتنی است این اقدام اختلافات را تشدید کرده که در نهایت منجر به رفتن احمدی زر از شبکه یک شده است.

علیرغم مخالفت مرادی بیناباج و سایر مدیران صداوسیما با استعفای احمدی زر و تحت فشار گذاشتن او که کارمند رسمی صداوسیما است، اما احمدی زر حتی یک روز دیگر هم حاضر به همکاری با مرادی بیناباج نشده است. انتصاب میثم مرادی بیناباج که از کارمندان وحید جلیلی در شهرداری مشهد بود بدون کوچک‌ترین سابقه رسانه‌ای به‌عنوان مدیر شبکه یک از ابتدا هم با انتقادات فراوانی مواجه شد. بیناباج حتی خودش هم در جلسه معارفه‌اش به نداشتن تجربه رسانه‌ای‌اش اشاره کرد.

شاهد این بی‌تجربگی مرادی بیناباج آسیب‌هایی است که در مدت مدیریت او به شبکه یک وارد شده است. نیروهای متخصص از شبکه رفته‌اند و گروه‌های «دانش و اقتصاد»، «معارف» و «فرهنگ، تاریخ و هنر» فاقد مدیر هستند.
گفتنی است بر صندلی مدیریت تأمین برنامه شبکه یک و همچنین گروه اجتماعی این شبکه نیز افرادی نشسته‌اند که بدون حتی یک روز فعالیت رسانه‌ای وارد صداوسیما شده‌‌اند و تنها سابقه آنها همکاری با وحید جلیلی در جشنواره عمار است.

امیدواریم مدیران ارشد و به ویژه شخص رئیس سازمان صدا و سیما هر چه زودتر تدبیری برای این وضعیت شبکه یک که شبکه ملی به شمار می‌رود، بیاندیشند و فکری به حال قدیمی‌ترین شبکه‌ی تلویزیونی ایران بکنند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *