اخبار ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - 11 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

ادعای برادر مدیرعامل موسسه مطبوعاتی همشهری: داریوش مهرجویی را اسرائیلی‌ها سر بریده‌اند و بازی قتل او را صهیونیست‌ها راه انداخته‌اند/ پشت پرده قتل مهرجویی هم مثل ماجرای مهسا، سیا، موساد و mi6 هستند تا موضوع غزه فراموش شود

علی مهدیان یک روحانی اینستاگرامی و برادر محسن مهدیان مدیرعامل موسسه مطبوعاتی همشهری در یک پست مجازی مدعی شد داریوش مهرجویی کارگردان سرشناس سینمای ایران توسط صهیونیست‌ها سر بریده شده و بازی قتل او را صهیونیست‌ها راه انداخته‌اند. مهدیان نوشت:

داریوش مهرجویی را صهیونیست‌ها سر بریده‌اند. همسر مهرجویی قبلا نوشته بود یک افغانستانی به منزل ما آمده بوده و ما را با چاقو تهدید کرده. اگر کسی صفحات دشمن را رصد می‌کرد متوجه میشد روی رابطه مردم ایران و اتباع افغانستانی متمرکز شده‌اند و کاملا روشن بود که بنا است از این نکته استفاده کنند.

قتل داریوش مهرجویی قدرت بسیج کردن هنرمندان و سلبریتی ها را دارد و قابلیت ایجاد یک بمب خبری را نیز دارد انتخاب او با توجه به ویژگیهایش مناسب
بود.

در ماجرای مهسا هم اگر صفحات دشمن و منسوبینش را دنبال میکردید خط درگیری دختران با گشت ارشاد را قبل مهسا شروع کرده بودند بعدها اطلاعیه مشترک واجا و ساس نشان داد پشت پرده سیا و موساد و ام‌آی۶ بودند.

اسرائیل بنای بر حمله زمینی به غزه دارد. تصرف غزه برای او یک دستاورد راهبردی مهم است‌ ایران و جبهه مقاومت مستقیما تهدیدش کرده‌اند. خبر فلسطین خبر یک این روزهای همه صفحات مجازی بوده.

مدتی قبل رهبری ایران گفتند که این‌ها روی نقاط بحران زا در ایران تمرکز کرده اند و پروژه بحران پشت بحران را دنبال می‌کنند. مساله کاملا روشن است. در قتل داریوش مهرجویی و همسرش نه به دسته چاقوی خونی خیره شوید نه آن قاتل هر که هست کل این بازی را صهیونیست‌ها راه انداخته‌اند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *